Čo je pre vás najväčšou motiváciou zaradiť medzi klientov neziskové organizácie?
Najväčšou motiváciou je možnosť spoluvytvárať pozitívny spoločenský vplyv. Spolupráca s mimovládkami je súčasťou našej vlastnej CSR stratégie a umožňuje nám využiť naše komunikačné zručnosti a kreativitu na pomoc a podporu dôležitých spoločenských tém. Zároveň je to nielen profesionálna výzva, ale nás to aj veľmi baví a teší.
Pristupujete k nim inak ako k štandardným klientom?
Jediným rozdielom je, že veľká časť spoluprác s neziskovými organizáciami sa v našej agentúre uskutočňuje buď na pro bono báze, alebo za výrazne znížené až symbolické sadzby. Kvalita služieb je rovnaká ako v prípade komerčných klientov.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
Zostáva vám 81% na dočítanie.