StoryEditor

Soňa Lexmanová o spolupráci PR agentúr s neziskovkami: Nepomáhame pre ocenenia

17.12.2024, 10:07
  • Managing Director SKPR Strategies a prezidentka Asociácie Public Relations SR Soňa Lexmanová hovorí o tom, prečo sú medzi ich klientmi aj neziskové organizácie a čo z toho PR agentúra má.
  • Mimovládky sú pre nás partnerom. Spája nás hlboké presvedčenie o dôležitosti pomoci deťom a rodinám v núdzi. 
  • Za 21 rokov podporili jednotlivci a firmy dvoma percentami z daní neziskový sektor sumou viac ako 1 miliard eur.

Čo je pre vás najväčšou motiváciou zaradiť medzi klientov neziskové organizácie?

Najväčšou motiváciou je možnosť spoluvytvárať pozitívny spoločenský vplyv. Spolupráca s mimovládkami je súčasťou našej vlastnej CSR stratégie a umožňuje nám využiť naše komunikačné zručnosti a kreativitu na pomoc a podporu dôležitých spoločenských tém. Zároveň je to nielen profesionálna výzva, ale nás to aj veľmi baví a teší.

image

Aj dobro niečo stojí. Ako tretí sektor komunikuje svoje poslanie?

Pristupujete k nim inak ako k štandardným klientom?

Jediným rozdielom je, že veľká časť spoluprác s neziskovými organizáciami sa v našej agentúre uskutočňuje buď na pro bono báze, alebo za výrazne znížené až symbolické sadzby. Kvalita služieb je rovnaká ako v prípade komerčných klientov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 10:21:32 - Feat.: 0 - Title: Aj dobro niečo stojí. Ako tretí sektor komunikuje svoje poslanie?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2024 11:00