StoryEditor

Outdoorová reklama zostáva neohrozená aj v čase digitálu

21.02.2025, 14:15
Autor:
redred
  • Expertov na OOH sme sa pýtali, ktoré udalosti najzásadnejšie ovplyvnili vývoj vonkajšej reklamy a čo ju čaká v budúcnosti:
  • Ivan Peller z NUBIUM konštatuje, že outdoor má svoje nezastupiteľné miesto.
  • Podľa Sone Válek Hollej z BigMedia je kľúčová schopnosť reagovať na nové výzvy.
  • Tomáš Tiefenbach z Lurity vníma prínos digitalizácie OOH v jej transformácii na dynamický a flexibilný kanál.
  • Vývoj marketingu a reklamy na Slovensku sme zachytili v prílohe 30 rokov Stratégie, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.

OOH prešlo za 30 rokov zásadnými zmenami, podstata však zostáva. Vonkajšie nosiče (či sú tradičné alebo digitálne) majú za cieľ upútať pozornosť. Rýchly svet im však na to dáva čoraz menej času. Ktoré udalosti najzásadnejšie ovplyvnili vývoj vonkajšej reklamy? A čo ju čaká v budúcnosti?

image

Soňa Válek Hollá

Soňa Válek Hollá
zástupca riaditeľa pre obchod
BigMedia

Ak máme vybrať, čo najviac ovplyvnilo OOH v posledných dekádach, tak je to schopnosť reagovať na neustále nové výzvy, rastúce náklady a najmä na požiadavky klientov. Kľúčovým faktorom, ktorý zabezpečuje úspech v tejto dynamickej situácii, je ľudský faktor.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-11 10:27:43 - Feat.: 0 - Title: OUT & INDOOR: Trh bude rásť, musí sa prispôsobiť trendu digitalizácie 02 - Modified: 2025-07-02 10:14:00 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? 03 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel 04 - Modified: 2025-07-02 10:45:55 - Feat.: 0 - Title: 2024 v OOH: Zadávatelia preferujú formáty, ktoré sú flexibilné, dynamické a umožňujú interakciu 05 - Modified: 2025-07-02 10:44:59 - Feat.: 0 - Title: Je vonkajšia reklama stále efektívna? Záleží na strategickom umiestnení, chýbajú nám však presvedčivé dáta 06 - Modified: 2024-11-25 14:35:58 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Technologické inovácie a OOH reklama. Vládne jej umelá inteligencia?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 08:30