OOH prešlo za 30 rokov zásadnými zmenami, podstata však zostáva. Vonkajšie nosiče (či sú tradičné alebo digitálne) majú za cieľ upútať pozornosť. Rýchly svet im však na to dáva čoraz menej času. Ktoré udalosti najzásadnejšie ovplyvnili vývoj vonkajšej reklamy? A čo ju čaká v budúcnosti?
Soňa Válek Hollá
zástupca riaditeľa pre obchod
BigMedia
Ak máme vybrať, čo najviac ovplyvnilo OOH v posledných dekádach, tak je to schopnosť reagovať na neustále nové výzvy, rastúce náklady a najmä na požiadavky klientov. Kľúčovým faktorom, ktorý zabezpečuje úspech v tejto dynamickej situácii, je ľudský faktor.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-11 10:27:43 - Feat.: 0 - Title: OUT & INDOOR: Trh bude rásť, musí sa prispôsobiť trendu digitalizácie
02 - Modified: 2025-07-02 10:14:00 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH?
03 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel
04 - Modified: 2025-07-02 10:45:55 - Feat.: 0 - Title: 2024 v OOH: Zadávatelia preferujú formáty, ktoré sú flexibilné, dynamické a umožňujú interakciu
05 - Modified: 2025-07-02 10:44:59 - Feat.: 0 - Title: Je vonkajšia reklama stále efektívna? Záleží na strategickom umiestnení, chýbajú nám však presvedčivé dáta
06 - Modified: 2024-11-25 14:35:58 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Technologické inovácie a OOH reklama. Vládne jej umelá inteligencia?