StoryEditor

Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel

24.11.2023, 11:01
Autor:
redred
  • OOH zažíva aktuálne renesanciu a neustále rastie. Aké sú v tejto oblasti trendy a akým smerom sa bude vyvíjať digitálne prostredie?
  • Viac nám o tom porozprával Tomáš Tiefenbach, CEO spoločnosti Lurity. 
  • Rozhovor je súčasťou špecializovanej ročenky Out & Indoor 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Neznalí mediálnych trendov hovoria, že OOH je mŕtva. Realita je však iná, trh s OOH zažíva renesanciu a rastie. Ako vidíte trendy jej vývoja?

OOH ešte určite nie je mŕtva, aj keď niektoré zastaralé formáty majú svoj čas už zrátaný. Vidíme ako papierové plochy postupne vytláčajú digitálne plochy, ktoré majú nespočet nových možností. Výhodou OOH plôch je, že sú blízko k zák...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 02 - Modified: 2023-11-24 12:16:09 - Feat.: - Title: Outdoorová reklama zanecháva v pamäti výraznú stopu, zhodujú sa experti mediálnych agentúr 03 - Modified: 2023-11-09 09:16:13 - Feat.: - Title: Ivan Peller z Nubium: Kvalitný outdoor prináša klientom ešte stále ekonomický rast 04 - Modified: 2024-10-30 08:34:16 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu 05 - Modified: 2023-06-27 07:05:48 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Výhody AI sú nesporné, ale pokrok treba usmerniť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:37