Karol Wolf, novinár, publicista, podnikateľ v oblasti médií a PRMAFRA
StoryEditor

V PR už nejde iba o výkonnosť a efektivitu, ale aj o posolstvá

22.02.2025, 09:35
Autor:
redred
  • Karol Wolf, Managing Director Dynamic Relations vníma, že PR brandža sa snaží byť lepšia a viac pozornosti venuje projektom z oblasti tretieho sektora.
  • Podľa jeho názoru bude v komunikácii navždy dôležitá intelektuálna hravosť a schopnosť pozrieť sa na veci inak.
  • Viac podobných článkov nájdete v prílohe 30 rokov Stratégie, ktorá je dostupná aj v PDF formáte.

Počas 25 rokov, čo je  Dynamic Relations na trhu, sa zmenilo vlastne skoro všetko. Nielen mediálne, ale aj biznisové prostredie ako také. Stačí sa pozrieť na Stratégie spred 30-tich rokov a teraz. Napriek tomu sa ale samotná „prapodstata“ zadaní od klientov de facto nemení.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika 02 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia 03 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 18:29