Karol Wolf, novinár, publicista, podnikateľ v oblasti médií a PRMAFRA
Počas 25 rokov, čo je Dynamic Relations na trhu, sa zmenilo vlastne skoro všetko. Nielen mediálne, ale aj biznisové prostredie ako také. Stačí sa pozrieť na Stratégie spred 30-tich rokov a teraz. Napriek tomu sa ale samotná „prapodstata“ zadaní od klientov de facto nemení.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika
02 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia
03 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie