Spomínate si na začiatky PR na Slovensku? Kedy to bolo a aké to boli časy z hľadiska komunikácie a vzťahov s verejnosťou?
Začiatky a vývoj skutočných public relations na Slovensku možno datovať do obdobia krátko po zamatovej revolúcii v roku 1989. S demokraciou sme získali aj slobodné médiá, rozšírilo sa ich spektrum a novokreaované štátne organizácie si veľmi rýchlo uvedomili potrebu pravidelne a otvorene informovať o svojich aktivitách smerom k verejnosti. Ján Čomaj, Juraj Vereš a Ivan Žáry sformovali prvý Tlačový a informačný odbor vlády. Vznikli tiež prvé monitoringové agentúry. Ivan Žáry v roku 1992, po odchode z vládnych služieb, založil prvú PR agentúru na Slovensku – ProPublicum. V úvode 90-tych rokov, keď prichádzali do krajiny zahraniční investori a ich kultúra rozvoja vzťahov k verejnosti, vytvorili sa podmienky pre vznik prvých PR agentúr na Slovensku.
Boli ste pri tom už aj vy? Aké boli vaše začiatky?
V tom období som bol súčasťou tímov, ktoré rozbiehali súkromné rozhlasové vysielanie na Slovensku. Najprv vo Fun Rádiu a neskôr v Rádiu Twist.
Zostáva vám 91% na dočítanie.

