StoryEditor

Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika

16.02.2025, 07:17
Autor:
redred
  • Soňa Lexmanová, managing director SKPR STRATEGIES, mapuje 30 rokov PR na Slovensku a upozorňuje na trendy, ktoré budú určovať jeho smer.
  • Najväčšie zmeny v PR spôsobil ústup klasických médií a nástup sociálnych sietí.
  • Fragmentácia publika umožnila lepšie zacielenie komunikácie.
  • PR čaká vysoká miera personalizácie, stieranie rozdielu medzi fyzickým a digitálnym svetom a ESG témy.
  • Viac podobných článkov nájdete v prílohe 30 rokov Stratégie, ktorá je vložená vo feburárovom čísle magazínu. PDF verziu si môžete stiahnuť v tomto článku.

V dôsledku straty dominancie tradičných médií a nástupu sociálnych sietí došlo v uplynulých desaťročiach k výrazným zmenám aj v oblasti public relations. Tieto zmeny si od PR agentúr vyžiadavali adaptovať sa na digitálnu éru, rozšíriť svoje služby o digitálny marketing, správu sociálnych sietí a tvorbu digitálneho obsahu, aby uspokojili meniace sa potreby a očakávania klientov.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie 02 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia 03 - Modified: 2025-07-02 10:47:52 - Feat.: 0 - Title: Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi 04 - Modified: 2025-07-02 10:48:22 - Feat.: 0 - Title: Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2024-07-22 10:35:04 - Feat.: 0 - Title: PR agentúra dnes musí prinášať veľkú pridanú hodnotu, byť pre klienta partnerom a konzultantom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 23:35