V dôsledku straty dominancie tradičných médií a nástupu sociálnych sietí došlo v uplynulých desaťročiach k výrazným zmenám aj v oblasti public relations. Tieto zmeny si od PR agentúr vyžiadavali adaptovať sa na digitálnu éru, rozšíriť svoje služby o digitálny marketing, správu sociálnych sietí a tvorbu digitálneho obsahu, aby uspokojili meniace sa potreby a očakávania klientov.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie
02 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia
03 - Modified: 2025-07-02 10:47:52 - Feat.: 0 - Title: Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi
04 - Modified: 2025-07-02 10:48:22 - Feat.: 0 - Title: Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií)
05 - Modified: 2024-07-22 10:35:04 - Feat.: 0 - Title: PR agentúra dnes musí prinášať veľkú pridanú hodnotu, byť pre klienta partnerom a konzultantom