365.bank prichádza s novou kampaňou na Termínovaný vklad, ktorý ponúka atraktívny úrok až 3 % ročne.
StoryEditor

Ondrík vďaka termínovanému vkladu s výhodným úrokom z 365-ky nemusí robiť nič

03.03.2025, 15:55
Autor:
redred

V novej časti obľúbeného sitkomu 365-ky banka predstavuje termínovaný vklad s atraktívnym úrokom 3 percentá ročne. Kreatívny koncept a produkciu spotu zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kto povedal, že na zarábanie peňazí treba tvrdo pracovať? V najnovšom reklamnom spote 365.bank to s humorom vyvracia osvedčená herecká dvojica Milan Ondrík a Martin Nahálka. Banka prichádza s novou kampaňou na Termínovaný vklad, ktorý ponúka atraktívny  trojpercentný úrok.

V spote sa Nahálka zľakne, keď si Ondríka pomýli s figurínou, a on sa zrazu pohne. Ten mu ale vysvetlí, že vlastne nemusí robiť nič, pretože si preniesol peniaze do 365-ky na Termínovaný vklad. Tam mu samé zarábajú s úrokom 3 percentá. Nahálka sa zamyslí a pridá sa k Ondríkovi, takže scéna končí zamrznutím oboch protagonistov. Spot tak odkazuje na výhodnosť prenesenia si úspor na Termínovaný vklad v 365-ke.

„Jednoduchosť, zrozumiteľnosť a výhodnosť sú pre nás kľúčové faktory pri tvorbe produktov i komunikačných kampaní. V dnešnej dobe ľudia nechcú strácať čas zložitými procesmi – a to platí aj pre sporenie. S naším Termínovaným vkladom môžu klienti nechať svoje úspory pracovať za nich vďaka atraktívnemu úroku až 3 % ročne,“ vysvetľuje Igor Fekiač, Senior manažér Brand Lab v 365.bank.

Nový spot je súčasťou marcovej komunikačnej kampane banky, ktorá prebieha naprieč viacerými kanálmi – od televízie cez online a sociálne siete, až po OOH a podporu v pobočkách. Banka stavila na vizuálne svieže spracovanie v svojom ikonickom mintovom prevedení, divadelné prostredie s priznaným „backstage“ pohľadom a už tradičné poúčanie Ondríka, ktorý Nahálkovi objasňuje výhody bankových produktov trišesťpäťky.

Kreatívny koncept a produkciu spotu zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett. Kampaň podporujú aj ďalšie digitálne formáty vrátane YouTube videí, bannerovej reklamy či výkonnostných kampaní na Google a sociálnych sieťach.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Richard Sokol, Terézia Ščasnovičová
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová
Produkcia: Revers Films
Executive producer: Adam Nošk
Line producer: Lucia Horváthová
Production manager: Soňa Trubačová
Réžia: Tomáš Řehořek
DOP: Martin Chlpík
Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

 

01 - Modified: 2024-05-06 10:38:48 - Feat.: - Title: Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie 02 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 03 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 04 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“ 05 - Modified: 2023-10-09 14:43:57 - Feat.: - Title: Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. marec 2025 09:11