Najväčšie úspechy zaznamenala s Jakubom Svetlíkom. A tento rok bude Young Lions bez nej. "Bol to môj posledný ročník. Už som stará a nemôžem sa hlásiť. Ale závidím všetkým, ktorý môžu."
Stará, to v kontexte Young Lions znamená, že má viac ako 30 rokov. Presne toto je totiž veková hranica, ktorá rozhoduje o účasti v tejto kreatívnej súťaži. Ak ste ju ešte nedosiahli, vôbec neváhajte a registrujte sa. Môžete tak urobiť TU.
"Či existuje návod ale tajný kód ako vyhrať? To podľa mňa neexistuje, ale existujú ingrediencie, ktoré môžu pomôcť víťazstvu," hovorí súčasná strategička Triadu. "Nezáleží na skúsenostiach. Vyhrať môže akýkoľvek nápad."
Základom je podľa nej správny výber partnera. "To je alfa a omega úspechu. S Jakubom som nikdy nepracovala na skutočnej práci, poznáme sa iba cez súťaže. Za tie roky sme sa iba raz nezhodli, čo budeme prezentovať. Inak sme boli vždy na jednej vlne."
Spolu s Monikou Farkašovou sme hľadali kód alebo vzorec, ktorý platí pre úspech v Young Lions. Celý rozhovor si môžete pozrieť vo videu alebo na všetkých podcastových platformách.
Súťaž Young Lions 2025 je otvorená. Už teraz si môžete posielať svoje prihlášky a pustiť sa do boja o zlato a miestenku na Medzinárodnom festivale kreativity v Cannes.
Všetky dôležité informácie aj podmienky prihlášky nájdete TU.
Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:
Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Slovenská sporiteľňa
Telekom
TV JOJ
Shutterstock
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.