Už je to na spadnutie. Nový ročník Young Lions neúprosne štartuje. Ak mladí kreatívci do 30 rokov ešte stále váhajú či má zmysel pokúšať šťastie, skúsime ich presvedčiť.
Pozvanie do podcastu Stratégií OK360°, do našej minisérie Young Lions prijali copywriterka Wiktor Leo Burnett Ivana Viteková a marketingová manažérka Bistro.sk Ivana Masarovičová.
V Young Lions skúšali šťastie viackrát, v roku 2022 sa im podarilo vyhrať slovenské kolo v kategórii Marketers a dostali vstupenku aj do Cannes.
"Bol to brutálne silný ročník pre Slovensko. Prišli dva shortlisty a zlato Moniky Farkašovej a Jakuba Svetlíka," spomína si Ivana Viteková.
"Je to určite spôsob, ako sa učiť. Treba sa prihlásiť do viacerých kategórií, získate možnosť zoznámiť sa s novými ľuďmi, konexie, ktoré sa vám zídu. Ak sa vám podarí dostať až do Cannes, tak si stanovte cieľ. Môžete networkovať, zamerať sa čisto na prednášky alebo mať iba fun. Ideálne je všetko to spojiť," doplnila Ivana Masarovičová.
Tento ročník bol však špecifický. Zadania a prezentácie prebiehali online a následne sa všetci súťažiaci mohli prísť pozrieť priamo na festival.
Súťaž Young Lions 2025 je otvorená. Už teraz si môžete posielať svoje prihlášky a pustiť sa do boja o zlato a miestenku na Medzinárodnom festivale kreativity v Cannes.
Všetky dôležité informácie aj podmienky prihlášky nájdete TU.
Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:
Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Slovenská sporiteľňa
Telekom
TV JOJ
Shutterstock
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.