Content Team
Lead Invelity
Bez správnych ingrediencií a postupu nikdy neupečiete skvelý koláč. To istá platí aj pri AI. Je skvelým pomocníkom, no vždy musí byť niekto, kto ingrediencie zamieša. Práve preto využívajte tento nástroj naplno, nechajte si od neho písať kreatívne emaily, vytvárať blogy, idey na predajné kampane alebo grafiku, no vždy buďte mozgom operácie vy.
Content Lead
GroupM Nexus
Tu sa asi najviac hodí otrepané porekadlo o dobrom sluhovi a zlom pánovi... AI dnes veľmi výrazne prispieva k zefektívneniu kreatívneho procesu, v kreatívnej stratégii pomáha pri interpretácii dát a pri generovaní veľkého objemu proto-nápadov v ideation fáze. Ale naozaj funkčný insight a naozaj jasnú ideu musia z tohto všetkého vyskladať ľudia. A to isté platí aj v produkčnej časti reťazca. U nás nám napríklad AI perfektne pomáha pri generovaní contentových matíc pre personalizované kampane, máme aj riešenia na stavbu a použitie AI produktových modelov a mnoho ďalších nástrojov. Toto všetko by však bez šikovných ľudí s estetickým cítením viedlo k veľmi priemerným až cringovým výstupom.
Performance Director
Digiline
V našej agentúre aktívne využívame AI nástroje na optimalizáciu kampaní a efektívnejšiu prácu s dátami. Reklamné platformy čoraz viac integrujú pokročilé algoritmy strojového učenia (Machine Learning) a hlbokého učenia (Deep Learning), ktoré analyzujú historické dáta, identifikujú najúčinnejšie stratégie a pomáhajú maximalizovať výkonnosť kampaní. Okrem natívnych AI funkcií v reklamných systémoch pracujeme aj s externými nástrojmi, ktoré nám pomáhajú so syntézou a s analýzou veľkých dátových súborov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.

