Výsledky prieskumov ukazujú, že sociálne médiá ešte zďaleka nedosiahli vrchol svojho potenciálu. Nové funkcie a nástroje lákajú používateľov a karty poriadne zamiešala aj umelá inteligencia. Ktorým smerom by sme sa mali uberať? Report Hootsuite Social Media Trends 2025, upozorňuje na tri hlavné oblasti, na ktoré sa treba sústrediť pri plánovaní aj samotnej exekúcii:
1. TRENDY EXPERIMENTOVANIA S OBSAHOM
Kreatívne porušovanie pravidiel
Platformy sociálnych sietí ponúkajú množstvo nových príležitostí na kreativitu a čoraz viac spoločností túto možnosť využíva. Dokonca aj tie najkonzervatívnejšie značky povoľujú uzdu a na sociálnych sieťach dávajú prednosť zábave. Na takmer polovici firemných profilov má viac ako 60 percent obsahu za cieľ pobaviť, vzdelávať alebo informovať bez priamej propagácie. Napriek tomu, že takéto experimentovanie s obsahom často vedie k narušeniu konzistentnosti značky, ukazuje sa, že toto počínanie má pozitívny vplyv na biznis.
Angažovanosť firmy smerom von
Značky reagujú v komentároch na príspevky iných autorov, aby získali nové publikum. Takéto zapájanie do konverzácie externých autorov vyskúšalo 41 percent organizácií, pričom to až 1,6-násobne zvyšuje engagement. Podľa globálnej agentúry Social Element existujú dva kľúčové faktory, ktoré vedú k úspechu pri odchádzajúcich interakciách: včasnosť a dĺžka. Ak komentujete pôvodný príspevok, ktorý je starší ako 24 hodín, počet interakcií dramaticky klesá. Pokiaľ ide o dĺžku komentára, najväčšiu interakciu vyvolávajú komentáre medzi 10 a 99 znakmi....
Zostáva vám 85% na dočítanie.