Z tendrových návrhov to u klienta vyhral kreatívny koncept „Čerešnička Čerešní“, ktorý akcentuje exkluzivitu projektu a prináša sviežu, ovocnú vizuálnu identitu. Aby komunikácia novej etapy Čerešne Plaza oslovila široké publikum, bude nasadená na všetkých dôležitých kanáloch developerského mediamixu – od online, sociálne siete, PR články, e-mail marketing až po OOH.
„Som veľmi rád, že sme po určitom čase, respektíve musím priznať, že po istej prestávke, kedy sme jednu kampaň “prepustili” agentúre Elite/Monday Lovers, dokázali opäť obhájiť našu pozíciu a klient si pre odkomunikovanie záverečnej fázy ich úspešného projektu Čerešne vybral práve naše kreatívne riešenie. Teším sa na spoluprácu, želám kampani a hlavne Čerešničke Čerešní veľa zdaru a biznis úspechov,” povedal Kuko Mazán CEO Zaraguzy.
„S piatou a najväčšou etapou Čerešní prinášame do našej štvrte bývanie s najmestskejším charakterom a najlepším štandardom. Hľadali sme kreatívny koncept, ktorý zachytí jedinečnosť projektu a zároveň prinesie svieži prístup. Riešenie od Zaraguzy nás oslovilo nielen vizuálnou atraktivitou a hravosťou, ale aj prirodzeným nadviazaním na minulé úspešné kampane. Značka Čerešne má už dnes silnú pozíciu a vysokú poznateľnosť, ktorú chceme touto kampaňou ešte viac posilniť. Veríme, že Čerešnička Čerešní osloví nových rezidentov a bude ďalším úspešným krokom k rozvoju nášho projektu,“ uviedla Ľubomíra Hudáková, Head of Marketing, ITB Development.