Nenechajte svoje dáta uniknúť.
StoryEditor

Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom

08.04.2025, 10:55
Autor:
palpal

Počet kybernetických útokov v Európe vzrástol len za posledný rok až o 40 percent. Telekom chce preto poukázať na to, že s ich T Business riešeniami sú firemné dáta v bezpečí.

Kybernetickej bezpečnosti musia aj firmy na Slovensku venovať stále viac a viac pozornosti. Na túto tému chce v najnovšej kampani upriamiť pozornosť aj Slovak Telekom, ktorý firmám poskytuje nielen mobilné a internetové služby, ale aj komplexné bezpečnostné riešenia na mieru.

V novom spote, ktorý pre operátora pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ožívajú zariadenia nesúce firemné dáta. Laptopy, tablety a mobilné telefóny sa pred očami zamestnancov zdvíhajú zo svojich miest a doslova sa rozutekajú preč a pokúšajú sa uniknúť. Či sa ich nakoniec podarí zmäteným pracovníkom zastaviť, sa dozviete v reklame.

Nenechajte svoje dáta uniknúť

„Počet kybernetických útokov neustále rastie a spolu so zákazníkmi vnímame, že bezpečnosť dát je pre firmy čoraz dôležitejšia. Oceňujem, že sme sa v kampani rozhodli na túto dôležitú tému poukázať zrozumiteľne a vizuálne inovatívnejšie, než je v biznis komunikácii bežné. Som presvedčený, že vďaka našim T Business riešeniam dokážeme firmám pomôcť chrániť bezpečnosť, ktorá zohráva kľúčovú úlohu v ich fungovaní a je neoddeliteľnou súčasťou moderného podnikania,“ hovorí Peter Laco, riaditeľ divízie firemných zákazníkov Slovak Telekom.

„Už roky na svojich prezentáciách klientov upozorňujeme, že dobrá B2B kampaň musí byť minimálne rovnako zábavná, pútavá a rušivá, ako akákoľvek B2C komunikácia,“ hovorí Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, a dodáva: „Som rád, že sa ľudia v Telekome nebáli tému firemnej bezpečnosti komunikovať uletene a našu ambíciu vytvoriť zábavnú a vizuálne podmanivú reklamu podporovali od prvého momentu.“

Réžie spotu sa ujal Dano Dekan a o kameru sa postaral Michal Babinec. Popri medzinárodnom castingu v spote účinkovali desiatky 3D zariadení, ktoré rozhýbalo pražské UPP, najväčšie trikové štúdio v strednej Európe. Dynamiku spotu podčiarkuje skladba Hudson River od slovenského producenta Jimmy Pé.

Kampaň bude nasadená v televízii aj online, pričom hlavný  imidžový spot bude dopĺňať social kampaň, kľúčový vizuál, ako aj samostatné 15-sekundové online spoty.

Vizitka kampane

Slovak Telekom: Petra Novotná, Michal Mrnčo, Zuzana Doležalová, Anna Durczoková, Roman Doležal
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Michaela Markusková, Sabina Lukáčová
Art Director: Veronika Holáňová
Unit Director: Tatiana Bača
Account Manager: Zuzana Havranová
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Lenka Dzurendová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Kamera: Michal Babinec
Postprodukcia: UPP
Hudba: Jimmy Pé – Hudson River
Hudobná postprodukcia: Fatmusic
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

01 - Modified: 2025-04-08 07:24:47 - Feat.: 0 - Title: Hokejová súťaž s Kaufland Card priniesla novú zábavnú postavičku. Je to Ďoďo 02 - Modified: 2025-04-07 14:20:11 - Feat.: 0 - Title: Kreatívna kampaň na BOZP v automobilke JLR Slovakia zabrala 03 - Modified: 2025-04-07 12:31:06 - Feat.: 0 - Title: Kvalita prevýšila kvantitu. Bolo to vydarené kolo
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. apríl 2025 10:56