StoryEditor

Anketa odhaľuje: Kľúč k úspešnej kreatíve sa skrýva v odvahe experimentovať

09.04.2025, 11:39
Autor:
palpal
  • Kreativita je základnou esenciou agentúr. Ako ju budú boostovať digitálni marketéri v roku 2025?
  • Alexander Smik z applepie tvrdí, že veľkú úlohu zohráva diverzita v tíme.
  • Peter Šándor z Hype radí posunúť sa k nelineárnemu storytellingu, ktorý sa prispôsobuje kontextu a interakcii. 
  • Jakub Čupka z GALTON Brands odporúča sledovať vzorce správania a prinášať netradičné kombinácie.
  • Matej Kolarovsky z GroupM Nexus plánuje využívať AI na analýzu kreatívy z hľadiska pozornosti, emocionálneho vplyvu a engagementu.
  • Viac názorov si prečítajte v ročenke Digitálne agentúry 2025. Nájdete ju vloženú v aprílových Stratégiách, alebo v PDF v tomto článku.
image

Michal Greguš

Michal Greguš
co-CEO
Invelity

V roku 2025 vám pomôže AI. Využívajte ju na generovanie nápadov, analýzu a efektívnu personalizáciu obsahu. Nechajte si od nej poradiť, no nenechajte ju urobiť všetku prácu za vás. Ľudský prístup je nenahraditeľný – len vy poznáte svojho zákazníka, jeho túžby a ciele. Nezabúdajte, kreativita sa nerodí vo vákuu. Tie najlepšie nápady môžu prísť počas bežného života. Práve preto sledujte trendy, testujte nové prístupy a kombinujte technológie s insightom.

image

Matej Kolarovský

Matej Kolarovsky
Nexus Lead
GroupM Nexus

Firmy, ktoré dokážu efektívne investovať do budovania značky, kombinovať dáta s kreativitou a pružne reagovať na zmeny v správaní spotrebiteľov, budú čerpať výhody digitálneho marketingu. A práve v tom vidíme našu úlohu, pomáhať klientom nielen prežiť, ale aj rásť v tomto dynamickom prostredí. Preto prinášame nové nástroje, ako je mPredict – naše AI riešenie, ktoré analyzuje kreatívu z hľadiska pozornosti, emocionálneho vplyvu a engagementu, čo umožňuje ešte efektívnejšiu kreatívu v kampaniach. Máme tiež vlastné riešenie na vyhodnocovanie vplyvu kampaní na predaj, mCampaign, a mnoho ďalších inovatívnych nástrojov.

image

Branislav Marko

Branislav Marko
Content Lead
GroupM Nexus

Pre nás konkrétne, ako pre agentúru s dedičstvom mediálneho plánovania a stratégie, je práve táto „odvrátená“ strana reklamy niečo, čo nám aj v oblasti contentu dodáva istý kreatívny edge. Schopnosť lepšie narábať s dátami, využiť to, čo je k dispozícii, na získanie funkčného insightu a dobrý návyk nahliadať na konkurujúce si kreatívne koncepty a idey cez prizmu ich potenciálnej efektivity – toto je niečo, čo si chceme udržiavať a pestovať ako našu konkurenčnú výhodu.

image

Katarína Bizubová

Katarína Bizubová
Managing Director
Socialists

Diverzifikácia tímov prinesie rôzne uhly pohľadov. Kombinácia tradič...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-07 08:04:00 - Feat.: 0 - Title: Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2025-04-04 07:18:10 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii 03 - Modified: 2025-04-07 09:12:26 - Feat.: 0 - Title: Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa) 04 - Modified: 2025-04-03 09:16:28 - Feat.: 0 - Title: Anketa: AI pomáha pri optimalizácii či analýze, ľudskú kreatívu však nenahradí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2025 10:36