co-CEO
Invelity
V roku 2025 vám pomôže AI. Využívajte ju na generovanie nápadov, analýzu a efektívnu personalizáciu obsahu. Nechajte si od nej poradiť, no nenechajte ju urobiť všetku prácu za vás. Ľudský prístup je nenahraditeľný – len vy poznáte svojho zákazníka, jeho túžby a ciele. Nezabúdajte, kreativita sa nerodí vo vákuu. Tie najlepšie nápady môžu prísť počas bežného života. Práve preto sledujte trendy, testujte nové prístupy a kombinujte technológie s insightom.
Matej KolarovskyNexus Lead
GroupM Nexus
Firmy, ktoré dokážu efektívne investovať do budovania značky, kombinovať dáta s kreativitou a pružne reagovať na zmeny v správaní spotrebiteľov, budú čerpať výhody digitálneho marketingu. A práve v tom vidíme našu úlohu, pomáhať klientom nielen prežiť, ale aj rásť v tomto dynamickom prostredí. Preto prinášame nové nástroje, ako je mPredict – naše AI riešenie, ktoré analyzuje kreatívu z hľadiska pozornosti, emocionálneho vplyvu a engagementu, čo umožňuje ešte efektívnejšiu kreatívu v kampaniach. Máme tiež vlastné riešenie na vyhodnocovanie vplyvu kampaní na predaj, mCampaign, a mnoho ďalších inovatívnych nástrojov.
Branislav MarkoContent Lead
GroupM Nexus
Pre nás konkrétne, ako pre agentúru s dedičstvom mediálneho plánovania a stratégie, je práve táto „odvrátená“ strana reklamy niečo, čo nám aj v oblasti contentu dodáva istý kreatívny edge. Schopnosť lepšie narábať s dátami, využiť to, čo je k dispozícii, na získanie funkčného insightu a dobrý návyk nahliadať na konkurujúce si kreatívne koncepty a idey cez prizmu ich potenciálnej efektivity – toto je niečo, čo si chceme udržiavať a pestovať ako našu konkurenčnú výhodu.
Katarína BizubováManaging Director
Socialists
Diverzifikácia tímov prinesie rôzne uhly pohľadov. Kombinácia tradič...
Zostáva vám 85% na dočítanie.