StoryEditor

Anketa odhaľuje: Kľúč k úspešnej kreatíve sa skrýva v odvahe experimentovať

09.04.2025, 11:39
Autor:
palpal
  • Kreativita je základnou esenciou agentúr. Ako ju budú boostovať digitálni marketéri v roku 2025?
  • Alexander Smik z applepie tvrdí, že veľkú úlohu zohráva diverzita v tíme.
  • Peter Šándor z Hype radí posunúť sa k nelineárnemu storytellingu, ktorý sa prispôsobuje kontextu a interakcii. 
  • Jakub Čupka z GALTON Brands odporúča sledovať vzorce správania a prinášať netradičné kombinácie.
  • Matej Kolarovsky z GroupM Nexus plánuje využívať AI na analýzu kreatívy z hľadiska pozornosti, emocionálneho vplyvu a engagementu.
  • Viac názorov si prečítajte v ročenke Digitálne agentúry 2025. Nájdete ju vloženú v aprílových Stratégiách, alebo v PDF v tomto článku.
image

Michal Greguš

Michal Greguš
co-CEO
Invelity

V roku 2025 vám pomôže AI. Využívajte ju na generovanie nápadov, analýzu a efektívnu personalizáciu obsahu. Nechajte si od nej poradiť, no nenechajte ju urobiť všetku prácu za vás. Ľudský prístup je nenahraditeľný – len vy poznáte svojho zákazníka, jeho túžby a ciele. Nezabúdajte, kreativita sa nerodí vo vákuu. Tie najlepšie nápady môžu prísť počas bežného života. Práve preto sledujte trendy, testujte nové prístupy a kombinujte technológie s insightom.

image

Matej Kolarovský

Matej Kolarovsky
Nexus Lead
GroupM Nexus

Firmy, ktoré dokážu efektívne investovať do budovania značky, kombinovať dáta s kreativitou a pružne reagovať na zmeny v správaní spotrebiteľov, budú čerpať výhody digitálneho marketingu. A práve v tom vidíme našu úlohu, pomáhať klientom nielen prežiť, ale aj rásť v tomto dynamickom prostredí. Preto prinášame nové nástroje, ako je mPredict – naše AI riešenie, ktoré analyzuje kreatívu z hľadiska pozornosti, emocionálneho vplyvu a engagementu, čo umožňuje ešte efektívnejšiu kreatívu v kampaniach. Máme tiež vlastné riešenie na vyhodnocovanie vplyvu kampaní na predaj, mCampaign, a mnoho ďalších inovatívnych nástrojov.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:34:23 - Feat.: 0 - Title: Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2025-07-02 09:36:29 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii 03 - Modified: 2025-07-02 09:35:41 - Feat.: 0 - Title: Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa) 04 - Modified: 2025-07-02 09:37:53 - Feat.: 0 - Title: Anketa: AI pomáha pri optimalizácii či analýze, ľudskú kreatívu však nenahradí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 20:09