StoryEditor

Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa)

05.04.2025, 10:00
Autor:
palpal
  • Špecialisti z brandže sa zhodujú na tom, že klienti od digitálnych agentúr očakávajú čoraz viac strategický prístup a komplexné riešenia, nielen mediálne KPIs.
  • V ročenke Digitálne agentúry 2025 sme sa pýtali, ako sa menia očakávania klientov a čo za to agentúry dostávajú. 
  • Väčšina z nich sa zhoduje na tom, že klienti už nie sú zameraní iba na výkonnostné riešenia, ale hľadajú komplexnosť výstupov a preferujú strategické partnerstvá pred jednorázovými spoluprácami.
  • Zadania klientov sa čoraz viac zameriavajú na personalizovaný obsah a AI-driven riešenia.
  • Viac podobných článkov nájdete v ročenke Digitálne agentúry 2025, ktorá je súčasťou aprílových stratégií. V PDF formáte je dostupná tu
image

Radovan Pišný

Radovan Pišný
Digital Investment Lead
GroupM Nexus

Značky dnes potrebujú oveľa viac strategického a konzultačného partnera než len agentúru, ktorá im spraví SEO a zaktivuje kampane v prostrediach META, či Google. Komplexita mediálneho prostredia a zložitá cesta spotrebiteľa prelínajúca nielen online prostredie, ale aj offline, vyžaduje úzku spoluprácu so „spoluhráčom“, ktorý mediálne kanály analyzuje a pokrýva dátovo holisticky. K množstvu mediálnych touchpointov, s ktorými spotrebiteľ prichádza do kontaktu, je potrebné pristupovať viac integrovane a vyhodnocovať ich váhu a reálny dopad. Výsledkom má byť čo najefektívnejšia cesta ku konverzii. My v GroupM k tomu zároveň primiešavame distribúciu assetov pomocou AI algoritmov a adresnosť vizuálov pre rôzne skupiny doťahujeme priamo do rozhrania kreatív. Samozrejme, to všetko v reálnom čase. Efektivita takéhoto prístupu je voči štandardnému, kedy jednotlivé distribučné kanály od seba izolujete, neporovnateľná.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:36:29 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii 02 - Modified: 2025-07-02 09:37:53 - Feat.: 0 - Title: Anketa: AI pomáha pri optimalizácii či analýze, ľudskú kreatívu však nenahradí 03 - Modified: 2025-01-14 11:26:09 - Feat.: 0 - Title: Efektivita a kreativita v reklamných kampaniach. Dvojica, ktorá nikdy nestojí proti sebe 04 - Modified: 2025-07-02 10:07:36 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aký bol rok 2024 v slovenskej reklame?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 06:56