Digital Investment Lead
GroupM Nexus
Značky dnes potrebujú oveľa viac strategického a konzultačného partnera než len agentúru, ktorá im spraví SEO a zaktivuje kampane v prostrediach META, či Google. Komplexita mediálneho prostredia a zložitá cesta spotrebiteľa prelínajúca nielen online prostredie, ale aj offline, vyžaduje úzku spoluprácu so „spoluhráčom“, ktorý mediálne kanály analyzuje a pokrýva dátovo holisticky. K množstvu mediálnych touchpointov, s ktorými spotrebiteľ prichádza do kontaktu, je potrebné pristupovať viac integrovane a vyhodnocovať ich váhu a reálny dopad. Výsledkom má byť čo najefektívnejšia cesta ku konverzii. My v GroupM k tomu zároveň primiešavame distribúciu assetov pomocou AI algoritmov a adresnosť vizuálov pre rôzne skupiny doťahujeme priamo do rozhrania kreatív. Samozrejme, to všetko v reálnom čase. Efektivita takéhoto prístupu je voči štandardnému, kedy jednotlivé distribučné kanály od seba izolujete, neporovnateľná.
Zostáva vám 90% na dočítanie.

