Slovenskému Triadu sa podarilo ukoristiť výborný bronz na globálnej súťaži efektivity WARC.
Porota ocenila ich prácu Creative Fast Aid v kategórii Business to Business. Bol to vôbec jediný kov, ktorý porotcovia udelili v tejto kategórii, ostatné práce zostali na shortliste. Gratulujeme Triadu aj k bodom do Agentúry roka 2025.
Chief Strategy and Creative Officer Triadu Martin Woska na svoj LinkedIn zareagoval: "Na súťaži efektivity a stratégie WARC Europe sme sa doslova hackli až na bronz v kategórii B2B! V zozname ocenených je iba 14 prác a väčšinou sú to známe kúsky z Cannes od značiek ako Cadbury, McDonald‘s, Magnum, Barbie Movie... Vedľa nich TRIAD Advertising 🤔 😅 Takže o to viac sa teším - doslova sme sa tam prehackovali ako mini eastern Europe brand." Zároveň avizoval: "Tool Creative Fast AID sa bude čoskoro meniť na podstatne vyspelejší Selfstorm - viac info už čoskoro!"
01 - Modified: 2025-11-27 08:39:39 - Feat.: - Title: Slovenské kampane opäť medzi najlepšími na svete. EPICA zverejnila shortlisty
02 - Modified: 2025-11-26 12:54:52 - Feat.: - Title: ADCE: Slovenská reklama zabodovala v prestížnej súťaži a predbehla veľké krajiny
03 - Modified: 2025-11-05 15:56:57 - Feat.: - Title: JANDL zostáva na čele najvýkonnejších reklamných agentúr, ďalšie poradie sa výrazne zmenilo
04 - Modified: 2025-10-30 13:21:27 - Feat.: - Title: Je to tu. Poznáme shortlisty prestížnej súťaže EURO EFFIE. Nájdete medzi nimi aj slovenské kampane?
05 - Modified: 2025-10-15 08:37:36 - Feat.: - Title: Hviezdny večer MUW Saatchi and Saatchi na Golden Drum: Získali Grand prix za Bubliny