Slovenskému Triadu sa podarilo ukoristiť výborný bronz na globálnej súťaži efektivity WARC.
Porota ocenila ich prácu Creative Fast Aid v kategórii Business to Business. Bol to vôbec jediný kov, ktorý porotcovia udelili v tejto kategórii, ostatné práce zostali na shortliste. Gratulujeme Triadu aj k bodom do Agentúry roka 2025.
Chief Strategy and Creative Officer Triadu Martin Woska na svoj LinkedIn zareagoval: "Na súťaži efektivity a stratégie WARC Europe sme sa doslova hackli až na bronz v kategórii B2B! V zozname ocenených je iba 14 prác a väčšinou sú to známe kúsky z Cannes od značiek ako Cadbury, McDonald‘s, Magnum, Barbie Movie... Vedľa nich TRIAD Advertising 🤔 😅 Takže o to viac sa teším - doslova sme sa tam prehackovali ako mini eastern Europe brand." Zároveň avizoval: "Tool Creative Fast AID sa bude čoskoro meniť na podstatne vyspelejší Selfstorm - viac info už čoskoro!"
01 - Modified: 2025-12-18 13:14:23 - Feat.: - Title: V slovenskej EFFIE súťaží o najefektívnejšiu kampaň roku 2025 takmer 50 prác
02 - Modified: 2025-12-18 09:18:09 - Feat.: - Title: Epica Awards 2025: Bubliny získali tri zlatá a dve striebra
03 - Modified: 2025-12-16 10:19:19 - Feat.: - Title: Skorumpovaná moc sa bojí, že bude na smiech a v hanbe
04 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy
05 - Modified: 2025-11-27 08:39:39 - Feat.: - Title: Slovenské kampane opäť medzi najlepšími na svete. EPICA zverejnila shortlisty