Slovenskému Triadu sa podarilo ukoristiť výborný bronz na globálnej súťaži efektivity WARC.
Porota ocenila ich prácu Creative Fast Aid v kategórii Business to Business. Bol to vôbec jediný kov, ktorý porotcovia udelili v tejto kategórii, ostatné práce zostali na shortliste. Gratulujeme Triadu aj k bodom do Agentúry roka 2025.
Chief Strategy and Creative Officer Triadu Martin Woska na svoj LinkedIn zareagoval: "Na súťaži efektivity a stratégie WARC Europe sme sa doslova hackli až na bronz v kategórii B2B! V zozname ocenených je iba 14 prác a väčšinou sú to známe kúsky z Cannes od značiek ako Cadbury, McDonald‘s, Magnum, Barbie Movie... Vedľa nich TRIAD Advertising 🤔 😅 Takže o to viac sa teším - doslova sme sa tam prehackovali ako mini eastern Europe brand." Zároveň avizoval: "Tool Creative Fast AID sa bude čoskoro meniť na podstatne vyspelejší Selfstorm - viac info už čoskoro!"
01 - Modified: 2025-04-08 08:49:25 - Feat.: - Title: WARC oznámil shortlisty pre najefektívnejšie kampane v Európe. Jeden sa ušiel aj TRIADu
02 - Modified: 2025-03-31 09:39:42 - Feat.: - Title: TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri
03 - Modified: 2025-03-27 12:23:41 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2025: Štatút súťaže
04 - Modified: 2025-03-07 10:05:17 - Feat.: - Title: Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť
05 - Modified: 2024-11-11 15:08:09 - Feat.: - Title: Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja"