StoryEditor

Mladí menia dynamiku Istropolitany a neboja sa prebrať zodpovednosť za veľké značky

02.06.2025, 10:10
  • Istropolitana Ogilvy má vo vedení nových ľudí: Jakub Svetlík je nový Creative Director, Soňa Jančovičová je Chief Operating Officer.
  • Do agentúry chcú vniesť stabilnú kvalitu s novou energiou a dôrazom na prepojenie kreatívy, dát a technológií.
  • „Je pre nás dôležité, aby agentúra bola stále fresh. Chceme tvoriť aktuálne a odvážne kampane, ktoré sa vymykajú šedi a nie sú len povinnou jazdou," hovorí Jakub.
  • Agentúra sa zároveň opäť prebojovala medzi najlepších zamestnávateľov v brandži. Chcú byť atraktívni pre novú generáciu nielen prácou, ale aj kultúrou.
  • Viac ako tretina tímu má pod 30 rokov a nebojí sa prebrať zodpovednosť za veľké značky. Svojím nadšením a odhodlaním menia dynamiku agentúry.

Čo pre vás znamená byť súčasťou reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy?

Soňa: V agentúre pôsobím šesť rokov, a preto sa pre mňa stala už neoddeliteľnou súčasťou. Naučila som sa pozerať na problémy a ich riešenia komplexne, zodpovedne a často aj s dávkou humoru. Baví ma neustále prekračovanie vlastných limitov a celková dynamika mojej práce. Preto byť práve v Istropolitane je pre mňa výsada.

Jakub: Pre mňa je Istropolitana miestom, kde som sa mohol rozvíjať v atmosfére plnej podpory a tých najlepších ľudí na trhu okolo mňa. Začal som ako stážista v Istro programe Akvárko a odvtedy som prešiel všetkými fázami a pozíciami, až kým som sa dostal tam, kde som teraz. Agentúru vnímam ako komunitu tvorivých a inšpiratívnych ľudí, ktorí svojím talentom a zanietením dlhodobo vytvárajú kampane, na ktoré môžeme byť právom hrdí. Čo dokazujú aj výsledky na súťažiach kreativity a efektivity.

S akými motiváciami a osobnými výzvami ste prijali ponuky stať sa súčasťou užšieho vedenia agentúry?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-07 09:27:17 - Feat.: 0 - Title: VŠZP sa spojila s Istropolitanou Ogilvy. Na Svetový deň zdravia spúšťa kampaň "Neprehliadnite svoje zdravé JA“ 02 - Modified: 2025-02-03 14:47:07 - Feat.: 0 - Title: Agentúra roka 2024: Pozrite si kompletné poradie aj rebríčky najkreatívnejších a najefektívnejších agentúr 03 - Modified: 2025-02-03 11:34:03 - Feat.: 0 - Title: EFFIE 2024: Porota bola mimoriadne štedrá. Pozrite si najefektívnejšie reklamy uplynulého roka 04 - Modified: 2024-10-11 11:00:28 - Feat.: 0 - Title: Istropolitana si z Portorože odnáša zlato, najviac kovov majú MUW Saatchi & Saatchi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. jún 2025 13:55