Čo pre vás znamená byť súčasťou reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy?
Soňa: V agentúre pôsobím šesť rokov, a preto sa pre mňa stala už neoddeliteľnou súčasťou. Naučila som sa pozerať na problémy a ich riešenia komplexne, zodpovedne a často aj s dávkou humoru. Baví ma neustále prekračovanie vlastných limitov a celková dynamika mojej práce. Preto byť práve v Istropolitane je pre mňa výsada.
Jakub: Pre mňa je Istropolitana miestom, kde som sa mohol rozvíjať v atmosfére plnej podpory a tých najlepších ľudí na trhu okolo mňa. Začal som ako stážista v Istro programe Akvárko a odvtedy som prešiel všetkými fázami a pozíciami, až kým som sa dostal tam, kde som teraz. Agentúru vnímam ako komunitu tvorivých a inšpiratívnych ľudí, ktorí svojím talentom a zanietením dlhodobo vytvárajú kampane, na ktoré môžeme byť právom hrdí. Čo dokazujú aj výsledky na súťažiach kreativity a efektivity.
S akými motiváciami a osobnými výzvami ste prijali ponuky stať sa súčasťou užšieho vedenia agentúry?
Zostáva vám 92% na dočítanie.