Michal Britvik, generálny riaditeľ Ryba ŽilinaPeter Brichta
StoryEditor

Potrebujeme dostať tresku k mladým, preto sme si zvolili Separa

24.06.2025, 09:08
  • Ryba Žilina a raper Separ predstavili najlepší slovenský merch – NEVIEM Treska by SEPAR! 
  • Uvedenie novinky na trh sprevádzala prestrelka na sociálnych sieťach o tom či ide alebo nejde o nový produkt.
  • Čo si o tom myslí generálny riaditeľ spoločnosti Michal Britvik a prečo to považuje za úspech?
  • V rozhovore pre Stratégie tiež rozprával o rebrandingu značky PRETO Ryba Žilina na RADOMA, o zámere zacieliť na mladšiu generáciu a ambícii expandovať na zahraničné trhy.

Okolo vašej tresky bol v uplynulých dňoch trošku „humbug“. Boli ste obvinení z klamstiev.

Priznám sa, že mi ten „humbug“ vôbec neprekáža (smiech).

Ako to teda bolo s novou treskou a jej spojením so Separom?

Začnem zoširoka. Mám rád Separovu tvorbu. Keď dal von prvý tízing na svoj nový album, všimol som si, že na obale je treska. Okamžite som začal premýšľať, čo s tým urobíme (smiech). A trošku som s touto otázkou pílil uši našej riaditeľke predaja a marketingu. Separ následne uverejnil na Instagrame príbeh, na ktorý dal prázdny téglik s našou cottage treskou a napísal tam: „Toto je bomba!“ A mne viac nebolo treba, okamžite sme cez agentúru kontaktovali Separov tím s ponukou na spoluprácu. Rýchlo sme sa dohodli a do dvoch mesiacov bol na pultoch predajní náš nový spoločný produkt.

Stalo sa to preto, lebo Separ má rád tresku?

Zbožňuje ju.

Vráťme sa ale k tomu, čo sa dialo na sociálnych sieťach. Klamali ste, že ste vyrobili so Separom nový produkt a v realite ste iba pôvodnému dali nový obal?

Vôbec sme netvrdili, že prinášame na trh novú receptúru. Naša komunikácia znela: Prinášame na trh najlepší slovenský merch. A za týmto tvrdením si aj stojíme. Vedeli sme, že táto spolupráca bude skvelým doplnkom k aktivitám, ktoré sme chceli komunikovať a o ktorých ešte budeme hovoriť. Potrebovali sme reagovať rýchlo a Separ so svojim ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-12 12:31:46 - Feat.: 0 - Title: Slováci pivo milujú a rozumejú mu, hovorí nová marketingová riaditeľka Heineken 02 - Modified: 2025-03-03 08:37:18 - Feat.: 0 - Title: Spájanie Datartu a NAY. Bol to mimoriadny projekt, k akému sa dostanete raz za život 03 - Modified: 2024-10-21 06:00:00 - Feat.: 0 - Title: Marketingová manažérka Coca - Cola: Najväčšou anomáliou Slovákov je, že kupujú iba to, čo je v zľave
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 09:52