Okolo vašej tresky bol v uplynulých dňoch trošku „humbug“. Boli ste obvinení z klamstiev.
Priznám sa, že mi ten „humbug“ vôbec neprekáža (smiech).
Ako to teda bolo s novou treskou a jej spojením so Separom?
Začnem zoširoka. Mám rád Separovu tvorbu. Keď dal von prvý tízing na svoj nový album, všimol som si, že na obale je treska. Okamžite som začal premýšľať, čo s tým urobíme (smiech). A trošku som s touto otázkou pílil uši našej riaditeľke predaja a marketingu. Separ následne uverejnil na Instagrame príbeh, na ktorý dal prázdny téglik s našou cottage treskou a napísal tam: „Toto je bomba!“ A mne viac nebolo treba, okamžite sme cez agentúru kontaktovali Separov tím s ponukou na spoluprácu. Rýchlo sme sa dohodli a do dvoch mesiacov bol na pultoch predajní náš nový spoločný produkt.
Stalo sa to preto, lebo Separ má rád tresku?
Zbožňuje ju.
Vráťme sa ale k tomu, čo sa dialo na sociálnych sieťach. Klamali ste, že ste vyrobili so Separom nový produkt a v realite ste iba pôvodnému dali nový obal?
Vôbec sme netvrdili, že prinášame na trh novú receptúru. Naša komunikácia znela: Prinášame na trh najlepší slovenský merch. A za týmto tvrdením si aj stojíme. Vedeli sme, že táto spolupráca bude skvelým doplnkom k aktivitám, ktoré sme chceli komunikovať a o ktorých ešte budeme hovoriť. Potrebovali sme reagovať rýchlo a Separ so svojim ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.