Reklamná agentúra Kreativ Gang v spolupráci so značkou Cif prekvapili Prahu guerillovou kampaňou Cif Sneaker Zone. Vstup do OC Arkády sa na pár hodín stal hotspotom pre mladých! Postarala sa o to dvojica známych influencerov z Česka a Slovenska a tiež profesionálny čistič topánok, ktorý rozžiaril všetky tenisky v okolí nákupáku. Misiu dokázať mladým, že Cif je omnoho viac než len čistič do domácnosti, agentúra Kreativ Gang splnila!
Čisté tenisky ako statementHovorí sa, že šaty robia človeka, ale čo topánky? Tie o vás prezradia ešte viac! Generácia Z berie tenisky doslova ako statusovú vec a Cif to využil vo svoj prospech. Vďaka Cif Sneaker Zone vznikol unikátny koncept, ktorý posunul vnímanie značky ďaleko od upratovania domácnosti.
„Kampaňou Cif Sneaker Zone sme chceli osloviť mladých ľudí a ukázať im, že ikonický krém Cif rozhodne nie je ‚old school‘. Predovšetkým sme chceli zdôrazniť, že ide o univerzálny produkt do domácnosti, ktorý si poradí aj s tými najodolnejšími nečistotami. Spojili sme sa s agentúrou Kreativ Gang, ktorá prišla s konceptom guerillovej kampane, vďaka ktorej sme získali skvelý obsah na sociálne siete,“ hovorí Karin Lörincová, brand manažérka značky Cif.
“Zadanie bolo osloviť mladých ľudí a ukázať im, že Cif je univerzálny čistiaci prostriedok, ktorý si poradí aj s čistením tenisiek. Inšpirovali nás ikonické shoeshine stánky z New Yorku, ktoré sú kultúrnym fenoménom, a tak sme vytvorili vlastný Cif shoeshine stand. Z tejto guerillovej akcie vznikli assety pre online kampaň. Šikovná idea, ktorá vtipne ukazuje reálny benefit produktu,“ hovorí Dominik Matušinský z Kreativ Gangu.Influenceri, Cif a ikonické kreslo
Čistiaca stanica s ikonickým žltým Cif kreslom bola neprehliadnuteľná. Okoloidúcich oslovovali influenceri a pozývali ich, aby si sadli do kresla a zverili svoje tenisky do rúk profesionálneho čističa. A výsledok? Tenisky čisté, content do kampane natočený.
Celú akciu Kreativ Gang natáčal a vznikli tak assety do online kampane pre Česko aj Slovensko. Guerillou ich kampaň iba začala a postupne prerastie do komplexnej digitálnej kampane. Cif Sneaker Zone teraz žije ďalej na TikToku a Instagrame. Takže ak ste náhodou chalanov nezastihli v teréne, na social mediách ich určite neminiete.Kreativ Gang vie, ako osloviť mladých. Cif Sneaker Zone je ukážkou, ako môže byť klasický produkt z domácnosti relevantný pre mladú cieľovku. Pomocou zábavy, autenticity a dobrého nápadu sa Cif stal MVP pri čistení tenisiek. Tento projekt je pekným príkladom toho, ako sa z klasického zadania "natáčanie assetov do kampane", môže stať aj event s veľkým social friendly potenciálom!