“Bagety mi padli do oka aj do chute, a tak som sa s radosťou stal ich ambasádorom," uviedol hneď úvodom Peter Sagan.
Kampaň s claimom Kvalita patrí k sebe spája dve silné mená – najobľúbenejšieho slovenského športovca a prémiovú značku bagiet. Headlinom kampane je viac významové tvrdenie „Aj Peter je Pierre“. Táto slovná hra pracuje s francúzskym ekvivalentom mena Peter a zároveň s odkazom, že aj Peter si na bagetách rád pochutí.
„Peter bol pre nás jasnou voľbou, pretože je Pierre a navyše stelesňuje kvalitu a obľúbenosť,“ dopĺňa Marketing Director značky Pierre Baguette Robert Kubička. „Veríme, že toto spojenie prinesie našej značke ešte väčšiu viditeľnosť, no najmä úsmev na tvári.“Peter Sagan sa v kampani objavuje v ikonickej póze muža z loga Pierre Baguette – s bekovkou na hlave a s veľkou bagetou. Yolka Agency tak vytvára prepojenie s vizuálnou identitou značky spôsobom, ktorý je ľahko rozpoznateľný.
„Chceli sme spojiť kvalitu s jemným nadhľadom. Peter Sagan má prirodzenú charizmu, ktorá kampani dodáva silu. Vizuálne pracujeme so symbolmi značky, ktoré posúvame do novej roviny,“ hovorí Yolka Udičová, CEO Yolka Agency.
Kampaň prebieha v OOH a printových formátoch, na YouTube a nasociálnych sieťach.
Vizitka kampaneKlient: Pierre Baguette
Komunikačná stratégia: Inspirations Minar
Agentúra: Yolka Agency
Kreatívna stratégia: Yolka Udičová
Kreatívny riaditeľ a copy: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco, Mykola Kovalenko, Radim Blaho
Account Director: Tatiana Timurová
Produkcia: Eallin Nomad Slovakia
Producent: Jozef Lipa
Produkcia: Eva Šimonovičová
Réžia: Juro Zmatek, Tomáš Treťo
DOP: Milan Túbl
Fotograf: Martin Fridner