Už prvý spot predstavil trojicu svojráznych lupičov, ktorí sa v štýle „heist movie“ pripravujú na geniálny plán „lúpeže“ v Kauflande. Jeho genialita je však aj jeho najväčšou slabinou – je taký jednoduchý, že ho môže využiť úplne každý.
„Naše spoty s lupičmi sú vlastne kreatívny spôsob, ako ľuďom odkomunikovať mechaniku súťaže. V prvom spote išlo o veľkú žrebovačku, tentoraz príde ‚šéfko‘ s plánom, ako sa zapojiť do súťaže o nákupné poukážky s Kaufland Card,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
V duchu dobrých pokračovaní je nový spot dlhší a opulentnejší. Z pôvodnej stopáže 20 sekúnd narástol na klasickú televíznu 30-ku a lupiči sa tentoraz v Kauflande aj maskujú. Kamufláž, ktorú využívajú, však pôsobí celkom opačne a hneď sa stávajú najviditeľnejším prvkom v celom Kauflande.
To, čo zostáva nezmenené, je casting a celkový balkánsky feeling, ktorý v kombinácii záberovej skladby na štýl „heist movie“ vytvára jedinečnú audiovizuálnu poetiku. „Je to taký Guy Ritchie slash Emir Kusturica,“ dodáva Martin Polakovič.
Kampaň pobeží v TV aj v online, kde je stopáž predĺžená o aftershot. Súčasťou kampane je tentokrát aj rádio spot.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Baška Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Majka Vavrová, Michal Ružica, Diana Hromeková
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan

