StoryEditor

Z Instagramu do reality: Keď sa influencer marketing mení na zážitok

20.07.2025, 14:00
  • Jedno z troch mimoriadnych ocenení si zo súťaže PROKOP 2024 odniesla agentúra AMI Communications Slovakia za originálnu influencerskú kampaň pre L’Oréal.
  • Výnimočný projekt s názvom POV – Point of View ukázal, ako môže vyzerať skutočne pútavý a hodnotný influencer marketing.
  • Nešlo o klasický promo event, ale o immersive zážitok, ktorý priniesol značkám nový spôsob, ako byť súčasťou reálneho života influenceriek – a naopak.
  • Event bol kompletne navrhnutý tímom v AMI Communications – nešlo o prebratý koncept.
  • Tento článok je súčasťou komplexnej ročenky PR agentúry 2025. Nájdete ju vloženú do aktuálneho vydania Stratégií. Už teraz si ju môžete stiahnuť aj ako PDF v tomto článku. 

Kampaň POV nebola len o líčení a produktovej propagácii. Bola to prepracovaná zážitková platforma, ktorá spojila štyri značky – L’Oréal Paris, Maybelline, NYX Professional Makeup a essie – do jedného silného eventu. Konala sa v slovinskej Portoroži a počas troch dní vytvorila priestor pre vznik autentického obsahu, ktorý na sociálnych sieťach rezonoval ešte dlho po skončení podujatia. „Nešlo ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-22 14:10:55 - Feat.: 0 - Title: PROKOP 2024: Poznáme víťazov, pozrite si ich kompletný zoznam. PR Agentúrou roka je SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2025-07-07 10:07:56 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2025: Trh je stabilný, agentúry hlásia mierny rast 03 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika 04 - Modified: 2025-01-08 08:57:51 - Feat.: 0 - Title: Influencerské trendy na rok 2025: Nano, zodpovední influenceri aj LinkedIn
01 - Modified: 2025-10-03 09:38:46 - Feat.: - Title: Šéf marketingu Hyundai: Mení sa paradigma toho, ako vnímame autá. Kľúčové je mať silnú značku a udržať si zákazníka v krízach 02 - Modified: 2025-07-25 09:08:41 - Feat.: - Title: AI zvyšuje efektivitu, nenahradí však empatiu ani originálnu kreativitu (Anketa) 03 - Modified: 2025-07-23 06:45:00 - Feat.: - Title: AI prináša do PR menej rutiny, viac času pre kreativitu a tvorbu stratégií 04 - Modified: 2025-07-22 07:00:00 - Feat.: - Title: Aktivizmus firiem: Aj keď máte správne hodnoty, komunikujte ich radšej dovnútra ako navonok 05 - Modified: 2025-07-20 07:00:00 - Feat.: - Title: Otvorená Kultúra! bojuje za odbornú a demokratickú kultúrnu politiku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 09:44