Po kompletnej vizuálnej identite a novom webe vytvorila Yolka Agency pre Malokarpatské múzeum výstižnú a vizuálne čistú kampaň. Headline „Múzeum, kde jediný suchý exponát je víno“ s nadhľadom pracuje s dvojvýznamom slova „suchý.
„Chceme ľuďom povedať, že Malokarpatské múzeum v Pezinku je úplne iný zážitok, než si možno predstavujú. Že toto miesto spája víno, kultúru, chute a príbehy. A že návšteva takéhoto miesta je pôžitkom a zábavou,“ hovorí riaditeľ múzea Martin Hrubala. Vizuál kampane vychádza z novej identity múzea, ktorú agentúra pripravila začiatkom roka. Jednoduchý, zapamätateľný motív dvoch fliaš, ktorých obrys vytvára pohár, nadväzuje na minimalistický a čistý štýl značky. Autorom je Mykola Kovalenko.Imidžová kampaň je nasadená v outdoore, printe, na posteroch aj v online priestore.
„Sme radi, že sme mohli opäť spolupracovať s Malokarpatským múzeom. Je to klient, ktorý má odvahu robiť veci moderne a zároveň s rešpektom k tradícii,“ hovorí Yolka Udičová z Yolka Agency a dodáva: „Interaktívne expozície, ochutnávky vín a autentická atmosféra robia z návštevy múzea živý zážitok.”

