Akčná marketingová agentúra Kreativ Gang v spolupráci so street artistom YUDOU 06 pre Hellmann’s pripravila unikátny branding električky. Tá bude brázdiť ulice Prahy od mája do októbra a cieli najmä na mladých ľudí, ktorých čoraz viac oslovuje kreatívna reklama vo verejnom priestore.
Keď online nestačíOOH reklama na električke sa stala stredobodom novej kampane pre značku Hellmann’s. Kreativ Gang, reklamná agentúra s pobočkami v Česku aj na Slovensku zvolila menej tradičný, ale strategicky premyslený nosič: pražskú električku s celoplošným polepom.
„Z dát vieme, že mladá generácia dnes nadpriemerne dobre reaguje na OOH nosiče a práve celopolep tramvaje je jeden z najzaujímavejších formátov. Pridajte k tomu klienta, ktorý je odvážny a nebojí sa household značku ako je Hellmann’s komunikovať netradičným vizuálnym štýlom. Táto reklama má všetky správne ingrediencie. Dobrú chuť.“ Vysvetľuje Dominik Matušinský z českej pobočky agentúry Kreativ Gang. Kampaň, ktorá jazdí mestom
Hellmann’s električka bude viditeľná v pražských uliciach od mája až do októbra 2025. Na samotnej električke sa dizajnovo zdôrazňuje práve krémovosť tatarskej omáčky, pričom štýl vizuálu posúva na nový level umelecká spolupráca. Kreativ Gang pozval do kampane street artistu YUDOE 06, člena skupiny Skywall, ktorý vytvoril polep električky v graffiti štýle a svoje dielo aj symbolicky podpísal.
Hero produkty, futbalové hviezdy aj street artTáto kampaň je prepojená aj s predošlou kampaňou z dielne Kreativ Gang: Buď majster grilu, ktorá sa sústreďuje na podporu grilovacej sezóny. Hlavnými tvárami kampane sú futbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, ktorí propagujú grilované špízy ako ideálny letný pokrm. Spojovacím prvkom oboch kampaní sú chutné omáčky, ktoré sú hero produktmi.

