Kreatívna kampaň pre Hellmann‘s: Tatarka, street art a električka v hlavnej úlohe.
StoryEditor

Kreatívna kampaň pre Hellmann’s: Tatarka, street art a električka v hlavnej úlohe

18.07.2025, 13:36
Autor:
michmich

Kreativ Gang rozbehol ďalšiu kampaň pre Hellmann’s: Hlavnou hviezdou je električka v štýle graffiti, ktorá jazdí Prahou.

Akčná marketingová agentúra Kreativ Gang v spolupráci so street artistom YUDOU 06 pre Hellmann’s pripravila unikátny branding električky. Tá bude brázdiť ulice Prahy od mája do októbra a cieli najmä na mladých ľudí, ktorých čoraz viac oslovuje kreatívna reklama vo verejnom priestore.

image

Kreatívna kampaň pre Hellmann‘s: Tatarka, street art a električka v hlavnej úlohe.

Keď online nestačí

OOH reklama na električke sa stala stredobodom novej kampane pre značku Hellmann’s. Kreativ Gang, reklamná agentúra s pobočkami v Česku aj na Slovensku zvolila menej tradičný, ale strategicky premyslený nosič: pražskú električku s celoplošným polepom.

image

Hellmann’s rozbieha už druhý rok grilovaciu sezónu s Martinom Škrtelom

„Z dát vieme, že mladá generácia dnes nadpriemerne dobre reaguje na OOH nosiče a práve celopolep tramvaje je jeden z najzaujímavejších formátov. Pridajte k tomu klienta, ktorý je odvážny a nebojí sa household značku ako je Hellmann’s komunikovať netradičným vizuálnym štýlom. Táto reklama má všetky správne ingrediencie. Dobrú chuť.“ Vysvetľuje Dominik Matušinský z českej pobočky agentúry Kreativ Gang.

image

Street art umelec YUDOE 06, člen skupiny Skywall, vytvoril polep električky v graffiti štýle a svoje dielo aj symbolicky podpísal.

Kampaň, ktorá jazdí mestom

Hellmann’s električka bude viditeľná v pražských uliciach od mája až do októbra 2025. Na samotnej električke sa dizajnovo zdôrazňuje práve krémovosť tatarskej omáčky, pričom štýl vizuálu posúva na nový level umelecká spolupráca. Kreativ Gang pozval do kampane street artistu YUDOE 06, člena skupiny Skywall, ktorý vytvoril polep električky v graffiti štýle a svoje dielo aj symbolicky podpísal.

image

Hellmann‘s s Martinom Škrtelom a Petrom Čechom už druhý rok rozbiehajú grilovaciu sezónu.

Hero produkty, futbalové hviezdy aj street art

Táto kampaň je prepojená aj s predošlou kampaňou z dielne Kreativ Gang: Buď majster grilu, ktorá sa sústreďuje na podporu grilovacej sezóny. Hlavnými tvárami kampane sú futbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, ktorí propagujú grilované špízy ako ideálny letný pokrm. Spojovacím prvkom oboch kampaní sú chutné omáčky, ktoré sú hero produktmi.

01 - Modified: 2025-08-12 12:57:50 - Feat.: - Title: Dr. Max kampaňuje s výstražnou vlajkou. Tá vie upriamiť na potrebu ochrany pred slnkom 02 - Modified: 2025-07-03 12:08:33 - Feat.: - Title: Cif Sneaker Zone: Kreativ Gang a Cif zaujali guerillou v uliciach 03 - Modified: 2019-03-08 10:53:07 - Feat.: - Title: Jedlo je príliš dobré na to, aby sa ním plytvalo
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 02:50