„Vitajte v najväčšej komunite tipérov,“ uvádza nás do klubu plného športových fanúšikov jeho charizmatický manažér. V novom koncepte stávkovej spoločnosti Tipsport je komunita tipérov miestom, kde sa stále niečo deje, kde je neustále na čo pozerať, komu fandiť a na čo si staviť.
„Cítili sme príležitosť naplniť už dobre známy claim značky a postaviť univerzálnu komunikačnú platformu, ktorá dá povestnej tipérskej komunite konečne tvár aj tvar v podobe prémiového klubu,“ hovorí Adam Marčan, kreatívny riaditeľ agentúry Mannschaft, ktorá za kampaňou stojí.„Hľadali sme spôsob, ako našu komunitu stvárniť tak, aby sme ju ľuďom priblížili jednoduchým a zároveň autentickým spôsobom. Modulárny koncept komunitného klubu od agentúry Mannschaft nás zaujal tým, koľko rôznych uhlov pohľadu ponúka. Umožnil nám ukázať, čo všetko sa v Tipsporte deje. Navyše sme vďaka nemu elegantne prepojili image a produktové spoty do jednej línie.“osvetľuje voľbu kreatívnej agentúry marketingovámanažérka Tipsportu Zuzana Mihová.
Ako dodáva Adam Marčan, práca na kampani pre launch nového konceptu bola výzvou pre všetkých zúčastnených - pomerne málo času, obrovský komparz, komplikované stavby a prestavby, viacero kreatív a množstvo verzií. Presvedčivú ilúziu klubu s doslova filmovým leskom sa však napokon podarilo vytvoriť.Zaujímavosťou je, že všetkých deväť spotov vzniklo skutočne na jednom mieste – v revitalizovanej továrni neďaleko Prahy.
V situačných spotoch okorenených decentným humorom má svoje cameo opäť zápasník Oktagonu Rony Paradeiser, a tradične sa objaví aj hokejista Tomáš Tatar. Správcu klubu, sympaťáka Franka, si zahral slovenský herec Dušan Vitázek, pôsobiaci v Brnenskom mestskom divadle.
Vizitka kampane:
Klient: Tipsport (Michal Kramer, Martin Filip, Zuzana Mihová)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Matúš Kvas, Adam Marčan
Art director: Adam Marčan, Jozef Jagušák
Copywriter: Adam Jánoš
Account manager: Adam Marčan
Fotoprodukcia: Matúš Bence
Produkcia: Woobetz
Réžia: Jan Švejkar

