Boris Chmel má viac ako 25-ročné skúsenosti z oblasti médií, PR, marketingu a budovania brandu. V Tipsporte pôsobí od roku 2021 ako riaditeľ pre vonkajšie vzťahy a teraz sa jeho portfólio rozširuje aj o komunikáciu.
Bol šéfredaktorom televízneho spravodajstva RTVS, hlavným editorom v denníku Pravda, moderoval politické a diskusné relácie v Slovenskom rozhlase, TA3 aj v RTVS. Známy je tiež z pôsobenia šéfa komunikácie v Operačnom stredisku záchrannej zdravotnej služby či v Národnom centre zdravotníckych informácií. Trikrát získal ocenenie Hovorca roka od Asociácie hovorcov Slovenska.
Manažérom komunikácie a hovorcom Tipsportu sa stal Róbert Buček. V minulosti viedol komunikačné oddelenie a bol hovorcom strany Sloboda a Solidarita (SaS), neskôr pracoval na rôznych pozíciách na ministerstve financií, podieľal sa tiež na viacerých politických kampaniach. Skúsenosti má aj so športovým PR, pričom na začiatku kariéry bol športovým novinárom.
Od 1. januára 2026 pribudne na pozíciu komunikačného špecialistu Martin Rendek, ktorý sa doteraz venoval športovým témam v Hospodárskych novinách.
Okrem toho slovenský Tipsport začal od 1. novembra 2025 spolupracovať s PR agentúrou Hugo Bach, za ktorou stojí skúsený bývalý reportér Televízie Markíza a Slovenskej televízie, hovorca ministerstva zahraničných vecí a PR profesionál Ľuboš Schwarzbacher. Hugo Bach pôsobí najmä v segmente športu, priemyslu a developmentu.
„Posilnenie komunikácie je odrazom toho, kam sme sa na Slovensku posunuli – na pozíciu jednotky v našom segmente. Uvedomujeme si, že vzťahy s médiami sú kľúčové pre pozitívny obraz firmy. Vidíme to v Česku a podobnú pozíciu chceme čoskoro vybudovať aj na Slovensku. Chceme byť partnerom, na ktorého sa médiá obrátia vždy, keď hľadajú relevantné informácie o našom odvetví,“ hovorí Václav Sochor, šéf komunikácie skupiny Tipsport.

