V O2 sa pridanie internetu oplatí.
StoryEditor

O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení

15.08.2025, 10:52
Autor:
redred

Najnovšia kampaň O2 z dielne agentúry TRIAD pokračuje v komunikácii benefitov plynúcich z členstva v skupine O2 Spolu. 

Kreatívny koncept opäť stavia na hravosti, situačnej komike a chytľavom hudobnom prevedení, pričom zdôrazňuje hlavný benefit: odmenu až 120 € ročne, ktorú môže zákazník získať za pridanie ďalšieho programu do svojej skupiny O2 Spolu. Týmto programom môže byť práve optický internet.

Kampaň nadväzuje na predchádzajúci úspešný televízny spot a ukazuje už známu mladú rodinu, ktorú si diváci obľúbili pri štarte skupiny O2 Spolu. Medzičasom sa mladý pár s bábätkom presťahoval do nového bytu, ktorý sa aj vďaka odmene od O2 postupne mení na skutočný domov.

V novom televíznom spote sledujeme otca, ktorý si cez O2 aplikáciu pridáva optický internet do skupiny O2 Spolu. Vďaka tomu získa odmenu v podobe série magických vylepšení v domácnosti - od papúč, cez vankúše až po nové knihy v knižnici. Celá scéna sa nesie v tanečnej atmosfére. Otec sa v rytme notoricky známej piesne Hot stuff mení na kúzelníka, ktorý šmahom ruky vylepšuje svoje bývanie.

„Chceli sme ukázať, že pridať si internet do skupiny O2 Spolu je také jednoduché, že vám ostane čas aj energia na niečo navyše. Tento moment sme pretavili do hravého a vizuálne silného spotu, ktorý spája svet technológie s emóciou z obyčajných vecí, ktoré robia domov domovom,“ priblížil kreatívny riaditeľ Šimon Gál z agentúry TRIAD.

Veľkou výhodu spomínaného benefitu je, že zákazník nedostane odmenu vo forme zľavy alebo kupónu. Naopak, získa skutočné peniaze, ktoré si môže previesť z O2 aplikácie na svoj bankový účet. Ako následne odmení seba alebo svojich blízkych, je už iba na ňom. A presne o tom je aj nový televízny spot aktuálnej kampane.

„V O2 veríme, že dobré veci sa zdieľajú najlepšie. Skupina O2 Spolu funguje na jednoduchom princípe – čím viac programov máte v skupine, tým viac benefitov získate. Ak si do nej pridáte napríklad aj náš optický internet, môžete získať odmenu až 120 € ročne. Túto si užijete podľa vlastných predstáv – na zážitky, rodinu či malé radosti. Zároveň chceme, aby ľudia vedeli, že O2 už dávno nie je len o hlasových službách, ale aj o rýchlom a spoľahlivom optickom internete,“ zhrnul Michal Václavik, komunikačný expert v O2.

Kampaň zastrešovalo O2 v spolupráci s kreatívnou agentúrou TRIAD. Televízny spot vznikol pod režisérskou taktovkou Dana Dekana. Produkciu realizoval Hitchhiker Films a o zaujímavé vizuálne efekty sa postaralo Alien Studio. Nakrúcalo sa v rodinnom dome v centre Bratislavy.

Kampaň bude prebiehať naprieč viacerými komunikačnými kanálmi, vrátane televízie, rádia, outdoorových formátov, online platforiem, podcastov a sociálnych médií.

Vizitka kampane:

Klient: Lucia Petrášová, Štefan Póša, Michal Václavik, Natália Sinay, Radka Kadlečík Rýzková
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative Director: Šimon Gál
Strategy Directors: Šimon Gál, Martin Woska
Copywriteri: Matúš Priehoda, Matúš Kollárik, Soňa Kočková
Art Director: Kamil Krajňák, Oliver Turčan
Social Media Manager: Matúš Polakovič
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Zuzana Gazdová
Produkcia: Hitchhiker Films
Postprodukcia: Alien Studio
Hudba: Viktor Hazard
Réžia: Dano Dekan
Fotograf: Matúš Bence

01 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 02 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií 03 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 04 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile 05 - Modified: 2025-08-08 10:21:19 - Feat.: - Title: Lepší život sa začína v kuchyni – ako aj nová kampaň IKEA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. november 2025 22:32