Tie najhoršie slová môžu niekedy znieť úplne nevinne. „Kúpte si psíka“ či „Choďte na dovolenku“ bez kontextu pôsobia ako neutrálne vety. V skutočnosti však ide o najčastejšie rady pre páry bojujúce s neplodnosťou, ktorým každé zľahčenie ich problému pridáva záťaž. V novej kampani Union dáva priestor príbehom ľudí, ktorí touto situáciou prešli či prechádzajú.
„Prvá fáza našej novej kampane ukázala, že značka Union sa v komunikácii posunula – zvážnela a dospela, čo sme vyjadrili aj v imidžovom spote. Teraz tento posun napĺňame obsahom a otvárame aj témy, ktoré sú náročné a často tabuizované, ako neplodnosť či genetické testy odhaľujúce predispozíciu na rakovinu. V rámci konceptu Stojíme pri vás veríme, že tak pomôžeme ľuďom cítiť sa menej sami a zároveň podporiť väčšiu otvorenosť v spoločnosti,“ vysvetľuje Silvia Vlasková, Head of Brand, Marketing & Communication, Union.
Testimoniály a reálne skúsenosti dostávajú spotlight v rámci nového komunikačného konceptu značky Stojíme pri vás. Cieľom poisťovne je autenticky hovoriť o témach, ktoré sú náročné a citlivé, a tak často zostávajú tabu. Práve preto sa ktokoľvek, kto s niečím bolestivým bojuje, môže cítiť na všetko sám. Union však chce byť poisťovňou, ktorá v takýchto chvíľach nepomáha len produktom či benefitmi, ale aj otvára konverzáciu a zlepšuje povedomie. A tak sa vo svojej komunikácii zameriava na to najdôležitejšie: skutočné ľudské príbehy.
„Som veľmi rád, že sa nám spoločne s Unionom podarilo otvoriť tému neplodnosti, pretože sa o nej veľmi nehovorí. Pritom sa týka každého piateho páru na Slovensku. Autentické príbehy, ktoré v našej kampani vyrozprávame, môžu pomôcť ďalším ženám či párom, ktoré prechádzajú rovnakou cestou. A aj nám všetkým, aby sme vedeli, aké otázky či komentáre radšej nevyslovovať. Autentickosť a skutočné príbehy klientov rozvíjame aj v ďalšom testimoniáli so silným príbehom, v ktorom, chvalabohu, tvrdenie aká matka, taká Katka neplatí,“ hovorí Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.
Ďalší zo série testimoniálových spotov otvára tému z úplne inej oblasti. Aj ten je však zameraný na autentický príbeh mamy a dcéry, ktoré na prvý pohľad veľa spája. Jedna zásadná vec ich však odlišuje.
Poisťovňa spotom upriamuje pozornosť na svoj rozšírený program prevencie, ktorý zahŕňa aj preplatenie genetických testov na dedičné mutácie génov BRCA1 A BRCA2. Oba online spoty vznikli v réžii Milana Baloga.
Vizitka kampane
Klient: Union – Silvia Vlasková, Dominika Bakytová, Eva Dysková, Jana Labancová, Anna Ölvecká
Chief Creative Officer: Milan Bielik
CEO: Alexandra Martináková
Strategy Director: Michaela Martonová
Strategic Planner: Alexandra Remo, Terezia Šabová
Associate Creative Director: Andrej Hrivnák
Copywriter: Veronika Rybárová, Andrej Hrivnák
Head of Art: Matej Klíč
Head of Online Art: Martin Schurdák
Art director: Dano Vojtek
Graphic designer: Patrik Červenák
Account Director: Blanka Stručka Blahová
Account manager: Nikola Weis
Video motion specialist: Naďa Lukáčiková
Social media manager: Kristína Kačániová
Production house: Hitchhiker Films
Executive producer: Ivan Hulík
Line producer: Filip Fleischer
Production manager: Michaela Fabianová
Cast coordinator: Laura Šišková
Casting: Aspect Studio
Director: Milan Balog
Dop: Marián Ontko
Editor: Marek Bihuň
Grading: Peter Košťál – ekran s.r.o.
Sound production: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Set designer: Martina Širáňová
Costume designer: Miroslava Darilová
Music:
Before You Left · Yehezkel Raz Preludes, Book 1 – Streams Released on: 2019-12-10 Mastering Engineer: Aran Lavi Mixing Engineer: Ori Winokur Music Publisher: Artlist Original Music Composer: Yehezkel Raz
After You Came · Yehezkel Raz Preludes, Book 1 – Streams Released on: 2019-12-10 Unknown: Ori Winokur Mastering Engineer: Aran Lavi Mixing Engineer: Ori Winokur Music Publisher: Artlist Original Music Composer: Yehezkel Raz

