Barbora Ostrožovičová
Client Director & sociologička
Ipsos
Značky stoja pred zásadnou výzvou: ako využiť obrovský kreatívny potenciál AI bez toho, aby stratili dôveru spotrebiteľov. Naše dáta ukazujú, že technológia sama osebe nestačí. Viac ako polovica respondentov (53 %) uviedla, že im neprekáža, ak sa AI používa na cielenie reklám. Avšak, keď príde na samotný kreatívny obsah, až 62 % ľudí chce, aby bol reklamný obsah na sociálnych sieťach vytvorený človekom, nie umelou inteligenciou. Kľúčom k úspechu bude maximálna transparentnosť v tom, ako a prečo je umelá inteligencia používaná. Úspešné značky budúcnosti sú tie, ktoré dokážu najlepšie vyvážiť inováciu s autentickou ľudskou dôverou.
Client Director & sociologička
Ipsos
Značky stoja pred zásadnou výzvou: ako využiť obrovský kreatívny potenciál AI bez toho, aby stratili dôveru spotrebiteľov. Naše dáta ukazujú, že technológia sama osebe nestačí. Viac ako polovica respondentov (53 %) uviedla, že im neprekáža, ak sa AI používa na cielenie reklám. Avšak, keď príde na samotný kreatívny obsah, až 62 % ľudí chce, aby bol reklamný obsah na sociálnych sieťach vytvorený človekom, nie umelou inteligenciou. Kľúčom k úspechu bude maximálna transparentnosť v tom, ako a prečo je umelá inteligencia používaná. Úspešné značky budúcnosti sú tie, ktoré dokážu najlepšie vyvážiť inováciu s autentickou ľudskou dôverou.
Namiesto strachu z nahradenia ľudskej práce umelou inteligenciou prevláda v mnohých krajinách skôr presvedčenie, že AI bude mať na ich ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

