„Ako kreatívna agentúra, ktorá verí v odvážne nápady a strategickú víziu, sme nadšení, že môžeme stáť po boku značky, ktorá nie len, že chráni milióny ľudí po celom svete, ale aj v inováciách hrá najvyššiu ligu“, hovorí Bernd Fliesser, Chief Creative Officer v JANDL.
Táto spolupráca bude zameraná na business-to-business komunikáciu spoločnosti ESET, s dôrazom kladeným na ich dlhoročný sponzoring slávnej Borussie Dortmund, jedného z ikonických klubov európskeho futbalu.Agentúra JANDL bude zastrešovať kreatívny rozvoj sponzorských aktivít na nemeckom trhu vyzdvihujúc pritom zásadný význam digitálnej bezpečnosti v konkurenčnom podnikateľskom prostredí.
Tak ako špičkový futbal vyžaduje elitnú defenzívu, aj dnešné firmy potrebujú proaktívnu ochranu, aby boli vždy o krok vpred pred kybernetickými hrozbami.Kampaň využije dôveru a silu značky BVB na budovanie povedomia a na posilnenie pozície spoločnosti ESET ako preferovaného európskeho partnera v oblasti kybernetickej bezpečnosti.

