Paralelné svety tWPP MEDIA
StoryEditor

Paralelné svety: Pokračujeme s unikátnym prieskumom. Zaujíma nás spoločenská angažovanosť aj nákupné cesty zákazníkov

05.11.2025, 08:28
Autor:
lezlez

Ako marketingoví profesionáli pracujeme s predpokladmi o správaní spotrebiteľov, od plateného vyhľadávania až po CSR iniciatívy. Nakoľko sú však presné? Vnímajú spotrebitelia naše aktivity tak, ako to zamýšľame? 

Ako marketingoví profesionáli pracujeme s predpokladmi o správaní spotrebiteľov, od plateného vyhľadávania až po CSR iniciatívy. Nakoľko sú však presné? Vnímajú spotrebitelia naše aktivity tak, ako to zamýšľame?

WPP Media v spolupráci s magazínom Stratégie realizuje dôležitý prieskum, ktorého cieľom je zmerať rozdiel medzi pohľadom odbornej - marketingovej a širokej - spotrebiteľskej verejnosti. V tomto prieskume skúmame viaceré kľúčové otázky:

  • Je platené vyhľadávanie vnímané ako užitočný nástroj alebo ako rušivá prekážka?
  • Ako výrazne ovplyvňuje spoločenská angažovanosť značiek nákupné rozhodnutia?
  • V ktorých bodoch sa nákupné cesty marketérov a spotrebiteľov rozchádzajú?

Výsledky poskytnú jasné, dátami podložené porovnanie týchto dvoch pohľadov a ponúknu užitočný benchmark pre strategické plánovanie. Agregované zistenia budú exkluzívne publikované v magazíne Stratégie.

Prispejte svojím odborným pohľadom a pomôžte nám kvantifikovať rozdiely vo vnímaní medzi marketérmi a spotrebiteľmi. Dotazník nájdete TU.

 

01 - Modified: 2025-08-17 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Revolúcia menom AI: Podľahli jej viac marketéri alebo zvyšok Slovenska? 02 - Modified: 2025-07-02 07:50:00 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing: Ktoré mená naozaj fungujú u publika a kde sa marketéri (možno) mýlia? 03 - Modified: 2025-06-12 09:23:00 - Feat.: 0 - Title: Sponzorský súboj o zábavné TV shows: Žijú marketéri v inej televíznej realite ako diváci? 04 - Modified: 2025-05-28 11:57:08 - Feat.: 0 - Title: Ako vidia AI, podcasty a reklamu ľudia z fachu a ako bežní spotrebitelia? 05 - Modified: 2025-05-13 08:04:01 - Feat.: 0 - Title: Horizont podujatí: Marketéri a bežní ľudia vnímajú eventy odlišne. A čo s tým?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 13:12