Ako marketingoví profesionáli pracujeme s predpokladmi o správaní spotrebiteľov, od plateného vyhľadávania až po CSR iniciatívy. Nakoľko sú však presné? Vnímajú spotrebitelia naše aktivity tak, ako to zamýšľame?
WPP Media v spolupráci s magazínom Stratégie realizuje dôležitý prieskum, ktorého cieľom je zmerať rozdiel medzi pohľadom odbornej - marketingovej a širokej - spotrebiteľskej verejnosti. V tomto prieskume skúmame viaceré kľúčové otázky:
- Je platené vyhľadávanie vnímané ako užitočný nástroj alebo ako rušivá prekážka?
- Ako výrazne ovplyvňuje spoločenská angažovanosť značiek nákupné rozhodnutia?
- V ktorých bodoch sa nákupné cesty marketérov a spotrebiteľov rozchádzajú?
Výsledky poskytnú jasné, dátami podložené porovnanie týchto dvoch pohľadov a ponúknu užitočný benchmark pre strategické plánovanie. Agregované zistenia budú exkluzívne publikované v magazíne Stratégie.
Prispejte svojím odborným pohľadom a pomôžte nám kvantifikovať rozdiely vo vnímaní medzi marketérmi a spotrebiteľmi. Dotazník nájdete TU.

