StoryEditor

Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu

10.11.2025, 10:14
  • Vo vedení agentúry MADE BY VACULIK, ktorá bude čoskoro oslavovať 30. narodeniny, sa vystriedalo viacero osobností.
  • V pozícii CEO je už viac ako rok bývalá strategická riaditeľka Alexandra Martináková, s ktoru sme sa rozprávali o jej výzvach vo vedení agentúry:
  • Cieľom je mať v agentúre zdravú a priateľskú atmosféru, ktorá bude zároveň náročná na kvalitu. 
  • Spolupráca s Jurajom Vaculíkom funguje partnersky – je založená na náročnosti, argumentácii a spoločnej snahe posúvať hranice.
  • Snažíme sa spájať rozvahu a zrelosť s novou energiou a fresh pohľadmi na vec.
  • Do portfólia agentúry pribudli značky Tiger, DPOH, staronový klient Union, alebo aj nový pro bono kient.
  • Na pódium Zlatého klinca sa vrátil Orange a úspešne pokračuje aj spolupráca s Tatra bankou.

Už rok a pol ste riaditeľkou reklamnej agentúry MADE BY VACULIK. Aké to bolo pre vás obdobie?

Jednoznačne zaujímavé. Bol to stabilizačný rok, ale aj obdobie rastu, v ktorom sme sa okrem iného presťahovali do nových priestorov. Do agentúry som neprišla ako nováčik zvonku, ale pôsobila som na pozícií strategickej riaditeľky. Po viacerých zmenách na čele agentúry v relatívne krátkom čase prišlo zo strany Juraja Vaculíka k ponuke, či sa na túto úlohu nepodujmem. Vzhľadom na to, že som bola človek zvnútra a v danom čase už súčasťou vedenia agentúry, bolo moje menovanie za riaditeľku celkom prirodzeným vyústením.

Prečo si vás Juraj Vaculík, majiteľ agentúry, vybral? Ako vám to vysvetlil?

Neviem, či to takto chcem vyťahovať na verejnosť (smiech). Jeho rozhodnutie pramenilo aj z toho, že po Zuzke Ďurčekovej si vybral do vedenia agentúry ľudí, ktorí prišli z externého prostredia (Ronald Lupták a Ondrej Geče – pozn. redakcie). Pre MADE BY VACULIK sa v danom období zdala najlepšia cesta vybrať človeka zvnútra agentúry, aby to bol niekto, kto pozná naše DNA, procesy, kto vie, čo treba urobiť alebo ako veci posúvať ďalej. Hlavnými dôvodmi boli podľa môjho názoru jeho dôvera smerom ku mne, a prirodzená autorita v tíme. Som presvedčená, že máme veľmi silný tím, ktorý je momentálne vyskladaný veľmi dobre a stále sa nám darí posilňovať ho. Cieľom je mať v agentúre zdravú a priateľskú atmosféru, ktorá bude zároveň náročná na kvalitu. Potrebujeme ju však z ľudí dostávať ľudským spôsobom.

Kam boli smerované vaše priority – dovnútra agentúry alebo navonok smerom ku klientom?

Oboje. Domnievam sa, že Jurajove rozhodnutie plynulo aj z toho, že ma ľudia v agentúre v dobrom zmysle počúvali. A smerom ku klientom – je vždy pozitívne, ak do takejto pozície nastupuje človek, ktorého dobre poznajú, vedia, že sa na neho môžu spoľahnúť, majú ho navnímaného. Moje úlohy teda smerujú k riadeniu agentúry a nastaveniu procesov aj smerom k našim klientom, či už súčasným alebo aj novým, ktorých sa nám podarilo za prvý rok môjho fungovania zí...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-25 10:43:05 - Feat.: 0 - Title: Agentúra MADE BY VACULIK rozširuje a posilňuje svoje strategické kapacity 02 - Modified: 2025-07-03 11:25:49 - Feat.: 0 - Title: Veronika Rybárová: Young Lions je hektická, trochu stresujúca, turborýchla, nepredvítateľná súťaž 03 - Modified: 2025-07-01 14:49:01 - Feat.: 0 - Title: Dominik Mičuda: Raz v živote si musíš ísť overiť, či tvoja práca stojí za to 04 - Modified: 2025-06-18 12:23:49 - Feat.: 0 - Title: MADE BY VACULIK a Union opäť spolu
01 - Modified: 2025-11-18 17:44:15 - Feat.: - Title: Najväčší konkurenti sa spojili a ďakujú 17. novembru za slobodu výberu. Viete, kto vymyslel túto virálnu kampaň? 02 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 03 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň 04 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union 05 - Modified: 2025-08-06 08:00:31 - Feat.: - Title: Poisťovne pod značkou Union menia komunikačný koncept
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 11:13