Čo by ste označili za top udalosti roka 2025 vo vašej spoločnosti?
Rok 2025 bol pre nás v znamení rastu a inovácií. Rozšírili sme sieť na 600 digitálnych obrazoviek v troch krajinách, ktoré mesačne oslovia až 15 miliónov ľudí. Spustili sme aj samoobslužnú platformu, kde si klienti môžu spustiť kampaň doslova za pár minút, bez sprostredkovateľov.
Veľkým míľnikom bolo aj prepojenie našich DOOH kampaní s online kanálmi – cez QR, live feed a dátové spúšťače. Takto sa DOOH stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu, nie len doplnkom....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: 0 - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)
02 - Modified: 2025-11-07 08:35:39 - Feat.: 0 - Title: OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu
03 - Modified: 2025-11-05 15:36:17 - Feat.: 0 - Title: OUT & IN Door 2025: Kreativita v OOH sa oplatí
01 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy
02 - Modified: 2025-11-12 08:00:00 - Feat.: - Title: In-store médiá vstupujú do éry dát a personalizácie
03 - Modified: 2025-11-11 18:38:36 - Feat.: - Title: Vymení Ján Tribula Tatry za Vatikán? Reportér nám prezradil jeden svoj veľký, ale náročný sen
04 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)