StoryEditor

Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)

10.11.2025, 11:08
Autor:
palpal

 

  • Lídrov z oblasti vonkajšej reklamy sme sa pýtali na aktuálnu situáciu trhu OOH a DOOH a očakávaný vývoj v nasledujúcom roku:
  • Dopyt po DOOH službách rastie – klienti oceňujú flexibilitu a vizuálnu atraktivitu digitálnych plôch.
  • OOH reklama je potrebná ako podpora online marketingu vo fyzickom svete, na zjednodušenie orientácie.
  • Tlak na rozpočty vedie k väčšiemu dôrazu na efektívnosť, hospodárnosť a premyslené plánovanie kampaní.
  • Vonkajšia reklama rastie vďaka technologickému pokroku a rozširovaniu digitálnych plôch.
  • Viac článkov na túto tému nájdete v ročenke OUT &  IN DOOR 2025 nájdete vloženú v novembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článlu.

1. Aký je tento rok na slovenskom trhu OOH a DOOH? Zmenili sa rozpočty klientov na OOH a DOOH reklamu? Došlo k rastu alebo poklesu dopytu po vašich službách? Ktoré faktory sa najviac podpísali pod tento vývoj?

2. Aké sú vaše predpovede pre vývoj na trhu OOH a DOOH v nasledujúcom roku? Ktoré kľúčové udalosti budú podľa vás najviac ovplyvňovať tento vývoj? Čo bude hnacím motorom pre modernizáciu OOH a DOOH?


image

Miloš Karpáti

J.C. DECAUX SLOVAKIA
Miloš Karpáti
Riaditeľ
J.C. DECAUX SLOVAKIA a ISPA

1. Tento rok zatiaľ hodnotíme pozitívne, vyvíja sa veľmi podobne ako v minulom roku. Dopyt po našich nosičoch je stabilný a outdoor je pevnou súčasťou kampaní mnohých klientov.

2. Vzhľadom na aktuálnu ekonomickú situáciu predpokladáme, že v budúcom roku niektorí klienti znížia svoje rozpočty na outdoor. Tento pokles by však mohol byť vykompenzovaný kampaňami pred komunálnymi a krajskými voľbami, ktoré by sa mali konať v októbri.

image

Ivan Peller

Nubium
Ivan Peller
Riaditeľ
NUBIUM

1. Rok 2025 nás len utvrdzuje v dôležitosti OOH reklamy ako jedného z hlavných marketingových kanálov, či už na podporu znač...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-07 08:35:39 - Feat.: 0 - Title: OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu 02 - Modified: 2025-10-30 08:39:16 - Feat.: 0 - Title: First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu 03 - Modified: 2025-10-24 12:15:20 - Feat.: 0 - Title: AI vo svete eventov: Bez ľudského zásahu by hrozila uniformita a priemernosť 04 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: 0 - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom
01 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy 02 - Modified: 2025-11-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach: DOOH sa stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu 03 - Modified: 2025-11-12 08:00:00 - Feat.: - Title: In-store médiá vstupujú do éry dát a personalizácie 04 - Modified: 2025-10-31 10:34:22 - Feat.: - Title: Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty 05 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 20:51