1. Aký je tento rok na slovenskom trhu OOH a DOOH? Zmenili sa rozpočty klientov na OOH a DOOH reklamu? Došlo k rastu alebo poklesu dopytu po vašich službách? Ktoré faktory sa najviac podpísali pod tento vývoj?
2. Aké sú vaše predpovede pre vývoj na trhu OOH a DOOH v nasledujúcom roku? Ktoré kľúčové udalosti budú podľa vás najviac ovplyvňovať tento vývoj? Čo bude hnacím motorom pre modernizáciu OOH a DOOH?
Miloš Karpáti
Riaditeľ
J.C. DECAUX SLOVAKIA a ISPA
1. Tento rok zatiaľ hodnotíme pozitívne, vyvíja sa veľmi podobne ako v minulom roku. Dopyt po našich nosičoch je stabilný a outdoor je pevnou súčasťou kampaní mnohých klientov.
2. Vzhľadom na aktuálnu ekonomickú situáciu predpokladáme, že v budúcom roku niektorí klienti znížia svoje rozpočty na outdoor. Tento pokles by však mohol byť vykompenzovaný kampaňami pred komunálnymi a krajskými voľbami, ktoré by sa mali konať v októbri.
Ivan Peller
Riaditeľ
NUBIUM
1. Rok 2025 nás len utvrdzuje v dôležitosti OOH reklamy ako jedného z hlavných marketingových kanálov, či už na podporu znač...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-07 08:35:39 - Feat.: 0 - Title: OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu
02 - Modified: 2025-10-30 08:39:16 - Feat.: 0 - Title: First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu
03 - Modified: 2025-10-24 12:15:20 - Feat.: 0 - Title: AI vo svete eventov: Bez ľudského zásahu by hrozila uniformita a priemernosť
04 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: 0 - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom
01 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy
02 - Modified: 2025-11-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach: DOOH sa stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu
03 - Modified: 2025-11-12 08:00:00 - Feat.: - Title: In-store médiá vstupujú do éry dát a personalizácie
04 - Modified: 2025-10-31 10:34:22 - Feat.: - Title: Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty
05 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane