StoryEditor

OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu

07.11.2025, 09:35
  • OOH premosťuje digitálne stopy spotrebiteľov s ich reálnymi skúsenosťami.
  • Programatická OOH doručuje hyperrelevantné kampane v reálnom čase.
  • OOH sa stáva pilierom omnichannel marketingu – zvyšuje výkon ostatných kanálov.
  • Retail médiá a OOH sa spájajú do jedného ekosystému.
  • OOH patrí medzi najefektívnejšie kanály, ktoré dokážu udržať pozornosť.
  • OOH sa mení na platformu pohlcujúcich zážitkov, ktoré posilňujú emocionálne väzby a zapamätateľnosť značky.
  • Ročenku OUT &  IN DOOR 2025 nájdete vloženú v novembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku

Out-of-Home reklama sa transformuje z tradičného masového kanála na inteligentné, dátami riadené jadro omnichannel stratégií. Stala sa sofistikovanou hybnou silou pre značky, schopnou efektívne podporovať ciele naprieč celým marketingovým lievikom. Kľúčovým motorom rastu je digitálny segment (DOOH), čo signalizuje nezvratný prechod k inteligentnejším a integrovanejším formám vonkajšej reklamy.

1. Vzostup programatickej OOH

Programatická vonkajšia reklama patrí medzi najdynamickejšie rastúce segmenty moderného marketingu. Kombinuje flexibilitu digitálnych platforiem s bezkonkurenčným dosahom tradičného OOH, čím umožňuje inzerentom nakupovať a optimalizovať umiestňovanie reklám v reálnom čase na základe aktuálnych dát o publiku (first-party data). Výsledkom je doručovanie vysoko relevantných a kontextovo presných správ v správnom čase a na správnom mieste. Kľúčovú úlohu v tomto procese zohráva umelá inteligencia, ktorá sa využíva na analýzu správania publika, prediktívnu analýzu trendov a optimalizáciu kreatívnych kampaní, vďaka čomu môžu marketéri lepšie predpovedať a reagovať na správanie spotrebiteľov v reálnom čase....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-11 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prečo sa retail médiá stávajú nevyhnutnou súčasťou stratégie každej ambicióznej značky? 02 - Modified: 2025-08-25 07:44:02 - Feat.: 0 - Title: Najnovšia správa IAB Europe o retail médiách odhaľuje trendy, výzvy a príležitosti 03 - Modified: 2025-02-10 08:52:01 - Feat.: 0 - Title: Tri dekády slovenských médií: Od analógového vysielania k digitálnej ére 04 - Modified: 2025-07-02 10:44:59 - Feat.: 0 - Title: Je vonkajšia reklama stále efektívna? Záleží na strategickom umiestnení, chýbajú nám však presvedčivé dáta 05 - Modified: 2024-11-12 10:16:44 - Feat.: 0 - Title: Dobrý bilboard potrebuje hlavne veľké logo. Na zaujatie máte dve sekundy 06 - Modified: 2024-04-11 05:57:34 - Feat.: 0 - Title: Expertka na komunikáciu o bilbordoch Demokratov: Naozaj majú takto vyzerať politické kampane?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 20:51