Značka 365.bank sa ako jediná slovenská banka umiestnila medzi TOP 50 na svete. Čo podľa vás robí značku 365.bank typicky slovenskou a zároveň medzinárodne relevantnou?
Na začiatok poviem, že rebríček sa zostavoval podľa rastu znalosti značky v posledných dvoch rokoch, zákazníckych preferencií, vnímania a vzťahu k značke. Kantar disponuje databázou 4,5 milióna zákazníckych dát z globálnych trhov, čo rebríček robí veľmi relevantným a zaujímavým. Nehľadali zástupcov z každej krajiny a dokonca sa do rebríčka dostali len dve krajiny zo CEE regiónu. Teda sme museli zrejme zaujať. The Bankers a Kantar nehľadali nevyhnutne svetovo pôsobiace značky, naopak, zohľadňovali lokálne špecifiká a vzťah lokálnych klientov k značke. Ale aj napriek tomu sme ukázali niektoré atribúty, ktorými vynikáme a nie sú bežné ani u globálnych hráčov. To nás napĺňa hrdým...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: 0 - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám
02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby
03 - Modified: 2025-10-10 08:40:36 - Feat.: 0 - Title: 365.bank sa zaradila medzi TOP 50 bankových značiek sveta
04 - Modified: 2025-05-22 13:25:46 - Feat.: 0 - Title: Nová kampaň 365.bank „Dnešní ľudia“ vyvracia presvedčenie, že žijeme v zlej dobe
05 - Modified: 2025-11-11 08:18:46 - Feat.: 0 - Title: Je len veľmi málo reklám, ktoré divák neprepne. Tie od COOP Jednoty patria medzi ne
06 - Modified: 2025-11-14 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: Ján Stareček: Úspešné značky vedia naplniť trojuholník úspechu
01 - Modified: 2025-11-14 08:00:00 - Feat.: - Title: Ján Stareček: Úspešné značky vedia naplniť trojuholník úspechu
02 - Modified: 2025-11-11 08:18:46 - Feat.: - Title: Je len veľmi málo reklám, ktoré divák neprepne. Tie od COOP Jednoty patria medzi ne
03 - Modified: 2025-11-05 08:40:07 - Feat.: - Title: Chceme ukazovať Slovensko cez ľudí, miesta a zážitky, nie cez slogany