Najväčší dosah prepájania AI a žurnalistiky sa ukazuje v personalizácii správ. Generatívne modely posúvajú možnosti personalizácie oveľa ďalej než zaužívané odporúčacie algoritmy či cielené newslettre. Správy už nemusia byť prispôsobené len tematicky, ale môžu sa meniť tiež formátom a hĺbkou spracovania. Jeden príbeh tak môže existovať vo viacerých podobách – od stručného súhrnu cez detailnú analýzu až po audio verziu či interaktívny chatbot, ktorý dokáže odpovedať na otázky čitateľa v reálnom čase.
Pokiaľ tieto nástroje fungujú spoľahlivo v praxi, môžu médiám umožniť doručovať správy spôsobom, ktorý je prístupnejší, pohodlnejší a relevantnejší pre jednotlivcov. To, či sa tento potenciál podarí naplno využiť, však bude závisieť od toho, ako samotní používatelia prijmú personalizované správy. A zároveň od toho, do akej miery budú ochotní pripustiť, aby sa AI používala na tento účel. Najnovšie zisteni...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-24 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: Personalizácia ako dvojsečná zbraň: Prečo to, čo je pre marketéra užitočné, môže byť pre diváka dotieravé?
02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby
03 - Modified: 2025-10-24 12:15:20 - Feat.: 0 - Title: AI vo svete eventov: Bez ľudského zásahu by hrozila uniformita a priemernosť
04 - Modified: 2025-10-24 12:00:00 - Feat.: 0 - Title: Nová éra PPC reklamy: Ako umelá inteligencia mení pravidlá hry v online marketingu
05 - Modified: 2025-09-01 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť patrí personalizácii založenej na dôvere a partnerstve
06 - Modified: 2025-07-02 09:36:29 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii
07 - Modified: 2025-03-31 08:04:24 - Feat.: 0 - Title: Zákazníci očakávajú personalizovanú ponuku. Ak ju nedostanú, odchádzajú