StoryEditor

Coca-Cola predstavuje novú letnú kampaň. Dá sa v nej vyhrať zájazd do exotiky

05.06.2017, 13:32
Autor:
TSTS
Súťaž prebieha od 5. júna do konca leta, rovnako ako celá kampaň.

Coca-Cola Slovakia mení etikety a štartuje novú letnú kampaň, v ktorej budú môcť fanúšikovia značky vyhrať luxusný týždenný zájazd pre dve osoby v rámci Európy aj do vzdialenej exotiky. Každý týždeň až do 31. augusta si bude môcť výherca vybrať zájazd do jednej z 20 európskych a svetových destinácií. Špeciálny letný dizajn dostanú pollitrové fľaše nápojov Coca-Cola, Fanta a Sprite.

„V letnej kampani opäť meníme etikety, tentokrát za obľúbené dovolenkové destinácie. Ide o európsky koncept, kedy sa unikátny packaging postupne objaví v ďalších krajinách Európy,“ vysvetľuje Jana Nováková, brand manažérka značky Coca-Cola, a dodáva: „Pre kampaň sme využili tradičnú súťažnú mechaniku s využitím výherných kódov. Stačí si len zakúpiť 0,5l fľašu Coca-Cola original taste, Coca-Cola zero cukru zero kalórií, Fanta alebo Sprite, na webových stránkach Coca-Cola vybrať vysnívanú destináciu a zadať číselný kód, ktorý je ukrytý na spodnej strane viečka. Či s nami poletíte na cestu snov, sa dozviete okamžite po jeho zadaní.“

​V rámci kampane sa bude hrať o týždenné zájazdy do štvorhviezdičkového hotela s polpenziou. Vyberať je možné z 20 krajín po celom svete, od klasických destinácií, ako sú Grécko či Francúzsko, až po exotické Bahamy, Filipíny či tajomný Vietnam. Súťaž pobeží od 5. júna až do konca leta, rovnako ako celá kampaň. Na novú letnú súťaž upozorní televízny spot, ktorý bude prvýkrát na obrazovkách 26. júna.

Súčasťou kampane budú aj aktivity v digitálnom prostredí a hlavne na sociálnych sieťach. „V rámci kampane pracujeme s novými, dynamickými formátmi ako panoramatické 360° videá pre Facebook. Veľmi aktívni budeme na Instagrame, kde novo zaraďujeme spoluprácu s microinfluencermi. Veľký dôraz kladieme na čoraz populárnejšie Instagram Stories a práve v ich prostredí spustíme súťaž pre fanúšikov, v ktorej bude možné každý deň získať špeciálny boarding pass s kódom do súťaže o zájazd snov,“ dopĺňa Zuzana Kadlečková, manažérka sociálnych médií spoločnosti Coca-Cola.

Coca-Cola

​Celé leto bude prebiehať aj vonkajší sampling na hlavných sezónnych miestach ako v Česku, tak na Slovensku. Tour plan obsahuje celkom 170 zastávok. Súťaž o zájazd snov trvá do 31. augusta na stránkach www.coca-cola.sk.

Lokálnu adaptáciu a online komunikáciu pre spoločnosť Coca-Cola po celú dobu kampane zastrešuje slovenský McCann Erickson, nákup médií zabezpečuje mediálna agentúra Starmedia a PR agentúra Omnipublic Consulting.

01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 19:25