História agentúry sa začala písať presne pred štvrťstoročím. V roku 1992 vznikla reklamná agentúra Burian, Miškov & Partners, ktorá fungovala až do roku 2000, keď odišiel jeden zo zakladateľov - Peter Burian. Agentúra zmenila názov na Miškov-Uličný-Weber a jej výkonným riaditeľom sa stal Juraj Miškov.
O štyri roky neskôr, v roku 2004, sa slovenská agentúra spojila s nadnárodnou sieťou reklamných agentúr Saatchi & Saatchi a začala sa písať história MUW Saatchi & Saatchi. Juraj Miškov z agentúry odišiel o päť roky neskôr po vstupe do politiky a ďalším spoločníkom agentúry sa stal Rasťo Michalik, ktorý prišiel do MUW v roku 2003 od Juraja Vaculíka.
Medzi najvýznamnejších klientov agentúry patria Slovak Telekom, ČSOB, J&T Real Estate, pivné značky Pilsner a Šariš či poisťovne Kooperatíva a Komunálna poisťovňa.
Vybrali sme najvýraznejšie míľniky agentúry na jej dlhej ceste.
Prvý Klinec: V roku 1996 si agentúra (vtedy pod názvom Burian & Partners) odniesla prvé ocenenie zo Zlatého klinca. Bronz získala za prácu Miss – vkladná knižka pre Creditanstalt.
Prvé zlato: Po ďalších dvoch strieborných a dvoch bronzových klincoch prišiel v roku 2004 zlom a agentúra (vtedy už pod názvom Miškov–Uličný-Weber) získala svoj prvý Zlatý klinec. Úspech dosiahla so sériou spotov Madonna, Sting, Ozzy pre Rádio OKEY. Agentúra si odniesla aj prvé ocenenie z kategórie Kampaň, získala striebro za kampaň LOTO pre Tipos.
Prví Filipovia: Cenu za osobitý prínos do slovenskej kreativity si odniesol zo Zlatého klinca v roku 2005 Rasťo Uličný a o rok neskôr Jozef Chmel. Podieľali sa aj na tejto kampani:
Prvé Grand Prix: Na Zlatom klinci v roku 2009 získala agentúra svoje prvé (a zatiaľ jediné) Grand Prix za kampaň Zažime to spolu pre klienta T-Mobile Slovensko.
Prvý svetový úspech: V roku 2009 sa podarilo agentúre získať na najprestížnejšom reklamnom festivale Cannes Lions dva shortlisty - za Odkazy pre klienta T-Mobile Slovensko a Kamionistov pre poisťovňu Kooperatíva. Obe kampane pozbierali zbierku ocenení na Zlatom klinci i medzinárodných súťažiach a stali sa najúspešnejšími prácami v dovtedajšej histórii agentúry.
Prvé Áčko: Agentúra má na konte už tri „Áčka“, teda ocenenie Agentúra roka, ktorým magazín Stratégie oceňuje už roku 1999 najkreatívnejšie a najefektívnejšie reklamné agentúry na slovenskom trhu. Ocenenie získala prvýkrát v roku 2009, druhé o rok neskôr a svoje zatiaľ posledné Áčko si odniesla v roku 2014. Ocenenie Creative Director roka si vtedy odniesol Rasťo Michalik, Art Directorom roka sa stal Daniel Markovič a Copywriterom roka Peter Michalka. Pre Rasťa Michalika to bolo už druhé ocenenie Creative director roka, prvé získal v roku 2010.
Zlatá kampaň: Ďalším úspešným rokom bol pre agentúru rok 2014, kedy sa jej mimoriadne darilo na Zlatom klinci. Získala ocenenie Véčko (Agentúra večera) a z kráľovskej kategórie Kampaň si odniesla dva kovy. Zlato za kampaň Pred 100 rokmi by boli hviezdy a striebro za Pravé Vianoce. Obe pre klienta Slovak Telekom.
Fenomén S4GAN: V roku 2015 sa stal tvárou operátora Slovak Telekom cyklista Peter Sagan. Ten sa ako predstaviteľ rýchlosti zmenil na S4GAN - symbol najrýchlejšej 4G siete. Kampaň si zo Zlatého klinca odniesla tri zlaté medaily a na súťaži efektivity Effie získala striebro.
25 rokov: Štvrťstoročnicu oslávila agentúra MUW Saatchi & Saatchi vo veľkom štýle. Na zlatom klinci 2017 sa stala najúspešnejšou agentúrou, deväť Klincov, z toho až šesť zlatých, jej vynieslo po troch rokoch opäť ocenenie Agentúra večera. Získala ich aj za tieto práce: