Televízia CNN začala v pondelok uverejňovať dennú spravodajskú reláciu The Update (Aktuálne) na populárnej mobilnej aplikácii Snapchat. S cieľom prilákať mladšiu generáciu bude každý deň publikovať najmenej päť udalostí z celého sveta. The Update je prvou reláciou CNN na Snapchate.
CNN, NBC a ďalšie médiá vytvárajú stále viac digitálneho obsahu, aby prilákali mladých ľudí narodených pred koncom minulého tisícročia. Táto generácia Y (Deti milénia) čerpá informácie predovšetkým zo sociálnych sietí.
CNN mala v júli na počítačoch a mobilných telefónoch 42 miliónov unikátnych návštevníkov vo vekovej kategórii 18 až 34 rokov.
Avšak na Snapchate predstihol CNN kanál NBC. Na tejto platforme vysiela od júla reláciu Stay Tuned (Zostaňte s nami) a už získal vyše 29 miliónov unikátnych návštevníkov, z nich je až 60 percent mladších než 25 rokov a cez 40 percent reláciu sleduje najmenej trikrát týždenne.
Majiteľom aplikácie Snapchat je spoločnosť Snap. S jej akciami sa začalo na burze obchodovať tento rok 2. marca, doteraz sa im ale nedarí. Od vstupu na burzu akcie oslabili asi o 44 percent.