Mediálna agentúra MEC sa mení na agentúru s názvom Wavemaker. Premena je výsledkom globálnej fúzie agentúr MEC a Maxus, ktorá sa dotkne približne 8 500 zamestnancov. Zmena prichádza postupne v troch vlnách v 90 krajinách sveta a týka sa aj Slovenska.
MEC Slovakia, po novom Wavemaker, patrí pod skupinu GroupM, rovnako ako ďalšie agentúry MediaCom a Mindshare. Zmeny, ktorými bude prechádzať rebrandovaná agentúra majú zefektívniť mediálne plánovanie, tvorbu obsahu a využitie technológií pri skúmaní nákupného správania zákazníkov. Celý proces etablovania novej značky s novou vizuálnou identitou by sa mal zavŕšiť na globálnej úrovni v januári budúceho roka.
Na Slovensku povedie Wavemaker súčasný šéf agentúry MEC v Česku a na Slovensku Daniel Živica. Client partnerom naďalej zostáva Dušan Horváth.
"Nová značka Wavemaker prináša značné zefektívnenie mediálneho plánovania. Našim klientom poskytneme sofistikovanejšie a ešte prepracovanejšie údaje pre detailné zmapovanie nákupného správania sa a nákupnej cesty ich zákazníkov," vysvetľuje Daniel Živica. To sú dnes podľa neho úplne kľúčové a nevyhnutné údaje pre každú spoločnosť - pre plánovanie a realizáciu najrôznejších predajných a marketingových stratégií. "Mať dokonale zmapované nákupné zvyklosti svojich zákazníkov je kľúčom k úspechu a rastu biznisu každej spoločnosti," to je dnes prioritou rebrandovanej agentúry.
"Wavemaker sa výrazne zameriava na skúmanie nákupného správania sa zákazníkov agentúrnych klientov," približuje činnosť agentúry Živica. "Mapujeme všetky aspekty na dlhej ceste k spotrebiteľom a analyzujeme všetky poznatky, ktoré potom naši klienti môžu využívať v tom správnom čase s cieľom osloviť čo najviac zákazníkov. Zaujíma nás všetko, čo ľudia skúmajú a posudzujú, prv, než sa rozhodnú pre samotný nákup konkrétneho tovaru."
Za celú dobu existencie agentúry na globálnej úrovni sa uskutočnilo takmer 400 tisíc prieskumov na 70 trhoch vo viac ako 30 kategóriách.
Medzi hlavných globálnych klientov agentúry Wavemaker (MEC) patria Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive a Paramount. Na Slovensku sú to poprední zadávatelia reklamy: Beiersdorf, Pivovary Topvar, Slovak Telekom alebo Slovenská Sporiteľňa.