Timotej Kubiš a Michal Vážny z agentúry Wavemaker.
StoryEditorWavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje
Televízie odštartovali jesennú televíznu sezónu. Podarí sa im uspokojiť inzerentov a priniesť kvalitné programy, ktoré prilákajú k obrazovkám divákov? O vývoji na televíznom trhu sme sa rozprávali aj so zástupcami mediálnej agentúry Wavemaker. Na otázky nám odpovedal Timotej Kubiš, Senior TV Specialist a Michal Vážny, Client Service Director.
Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?
T: Dôvera a záujem klientov sa prakticky nezmenili. Televízie si ustriehli dodržiavanie rozvrhu čerpania objemov v jednotlivých mesiacoch zo strany agentúr a mali dostatok priestoru na umiestnenie všetkých objednávok. Prvé nedodávky sa objavili až v máji, čo je o mesiac neskôr ako minulý rok a boli výrazne menšie, čiastočne aj vďaka triezvejším predikciám sledovanosti v plánovacích štruktúrach....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
02 - Modified: 2023-06-27 07:05:48 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Výhody AI sú nesporné, ale pokrok treba usmerniť
03 - Modified: 2023-08-07 08:55:16 - Feat.: - Title: Musíme mladých pochopiť a pozerať sa na svet ich očami. Inak nás "prekuknú"
04 - Modified: 2023-06-13 07:54:00 - Feat.: - Title: Dátová revolúcia: Sila, ktorá mení svet mediálnych agentúr
05 - Modified: 2023-06-09 08:52:07 - Feat.: - Title: New Business Barometer 2022: Víťazi mediálnych tendrov, obrovské rozpočty a prekvapujúce prehry