Minulý rok zasiahla pandémia do životov nás všetkých a výrazne poznačila a zmenila aj ekonomiku. Ako by ste ho zhodnotili z pohľadu trhu vonkajšej reklamy?
Minulý rok krásne ukázal, ako je celosvetovo ľudstvo nielen zdravotne, ale aj ekonomicky krehké. Prišla zmena, niečo nepoznané, čo sme roky nezažili. Počas tridsiatich rokov fungovania outdooru na Slovensku sme prežili niekoľko trhových kríz, avšak situácia v roku 2020 bola a stále je výnimočná. Zo dňa na deň sa nám prepadla ekonomika, všetko bolo zatvorené. Dotýkalo sa to nás všetkých, bez ohľadu na to, v akej branži robíme. Po určitom čase sme sa všetci začali pomaly vracať do normálneho života. To sa týka aj outdooru.
Aká je momentálne situácia?
Nástup je určite pomalší, ako by sme si možno predstavovali, ale je to logické. Jednak ľudia zrazu zistili, že nepotrebujú byť toľko v pohybe ako predtým, a tiež prevláda určitý faktor strachu z hľadiska míňania, na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.