Soňa Válek Hollá
Zástupkyňa riaditeľa pre obchod
BigMedia
Výzvy a problémy vždy boli a budú súčasťou outdoorovej reklamy. Problémom môžeme nazvať časté obmedzenia a demontáže, ktoré sú s outdoorom spájané čoraz viac. Výzvou je pre nás každá jedna kampaň, ktorá nám dáva priestor zapojiť kreativitu. S klientom sa snažíme hľadať možnosti, aby sme dosiahli čo najlepší výsledok.
Odporúčame im najmä atypické využitie outdooru v podobe 2D, 3D nadstavieb, prípadne rôznych LED osvetlení, ktoré sú ideálnym spestrením tradičných kampaní. Pútajú svojou originalitou a jedinečnosťou. Je dôležité poznamenať, že outdoroová reklama je stále neodmysliteľnou súčasťou mediamixu a klienti, ktorí za posledné roky obmedzili komunikáciu s využitím OOH, túto skutočnosť zisťujú a vracajú sa k nám opäť, čo n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.