Ivan Peller - šéf spoločnosti Nubium
StoryEditor

Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy

19.11.2025, 09:00
Autor:
redred
  • Ivan Peller, riaditeľ spoločnosti NUBIUM hodnotí ako sa vyvíja rok 2025 v ich spoločnosti:
  • Stály klienti potvrdili hodnotu individuálnej komunikácie a kampaní, zároveň pribudli noví klienti.
  • Pokračujú v spolupráci na významných projektoch, ako je Krištáľové krídlo, a ďalších kultúrnych iniciatívach.
  • Zefektívňujú interné procesy a vzdelávanie klientov, aby mohli plánovať čo najúspešnejšie kampane.
  • AI a moderné nástroje pomáhajú zefektívniť plánovanie a realizáciu kampaní
  • Dôraz kladú aj na ekologický dopad a udržateľnosť reklamy.
  • Ročenku OUT &  IN DOOR 2025 nájdete vloženú v novembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku

Čo by ste označili za top udalosti roka 2025 vo vašej spoločnosti?

V roku 2025 nám vernosť našich stálych klientov opäť potvrdila, že náš spôsob komunikácie a individuálne plánovanie reklamných kampaní sú dôležitým faktorom pre efektívnu kampaň, a teda spokojného klienta. Samozrejme, zároveň sme s nadšením sledovali prílev nových klientov, ktorí tento formát reklamy začínajú považovať za zásadný prvok svojho marketingu. Opätovne sa nám podarilo podporiť mnohé krásne kultúrne projekty, ako je Krištáľové krídlo a pod.

Čím je vaša spoločnosť špecifická na trhu, aká je jej konkurenčná výhoda?

Naša spoločnosť si od svojho počiatku zakladá na dobrých vzťahoch a komunikácii. Naše dlhoročné a stabilné miesto na trhu s médiami nám poskytuje mnoho cenných skúseností, ktoré pretavujeme do každého jedného projektu. Zakladáme si na kvalitnom profesionálnom naplánovaní a spracovaní kampane tak, aby mala pre klienta zmysel, aby zasiahla jeho cieľovú skupinu a čo najviac podporila myšlienku, ktorú potrebuje odprezentovať. Každý jeden projekt berieme s náležitým nasadením tak, aby klienta utvrdil vo význame tejto formy reklamy a podporil tak ďalšiu spoluprácu na ďalších projektoch do budúcnosti.

V čom vidíte najväčšie príležitosti na rozvoj vašej spoločnosti v nasledujúcom období?

Z našej strany je vízia obnoviť viac komunikáciu s klientmi, aby sme im mohli odovzdať všetky naše odborné skúsenosti a pomohli im tak plánovať čo najúčinnejšie reklamy. Vo svete reklamy sa totiž vytráca jednoduchosť a štandardná persóna cieľovej skupiny je zahltená a stratená v online svete, ktorý je riadený svojimi pravidlami a v konečnom dôsledku obmedzuje klienta v jeho spotrebiteľskom rozhodovaní. OOH reklama je jednoduchá forma reklamy a jej zásah je neselektívny s jasnou myšlienkou pre každého.


„Vo svete reklamy sa vytráca jednoduchosť a štandardná persóna cieľovej skupiny je zahltená a stratená v online svete, ktorý je riadený svojimi pravidlami a v konečnom dôsledku obmedzuje klienta v jeho spotrebiteľskom rozhodovaní.“


Aké nové služby alebo oblasti kompetencií plánujete rozvíjať v najbližšej budúcnosti?

Neustále sa optimalizujú predovšetkým interné procesy, aby bol celý proces čo najjednoduchší a pre klienta čo najmenej zaťažujúci.

Zároveň sme si vedomí zodpovednosti v rámci profesionálnej branže budovať povedomie o OOH reklame ako o jednom z najtradičnejších a zároveň vysoko efektívnych komunikačných kanálov.

Ako sa mení pomer preferencií klientov pre OOH vs. DOOH?

Keďže nedisponujeme DOOH formátmi, nevieme objektívne posúdiť preferencie klientov, v každom prípade má každý formát svoje výhody. Výhodami OOH je stabilita reklamy v určitom časovom období, ktorá je vyhradená len pre jedného klienta, ktorý však, samozrejme, môže vizuál meniť podľa potreby a zvýšiť tak množstvo informácií, ktoré potrebuje odpromovať.

Mení rastúci tlak na udržateľnosť záujem klientov o ekologické riešenia?

Ekologické aspekty reklamy závisia od rôznych parametrov a OOH či DOOH reklama ide v súlade s modernými trendmi tak, aby podporili tento trend udržateľnosti. Samozrejmosťou je snaha o optimalizáciu všetkých postupov, aby mala naša podnikateľská činnosť čo najmenší ekologicky negatívny dosah.

Menia technologické inovácie a AI profil a model fungovania vašej agentúry?

Technologické inovácie a AI nám slúžia predovšetkým na zefektívnenie celého procesu práce, od plánovania reklamy cez výber reklamných nosičov, návrh kampane až po jej realizáciu.

Aké najväčšie pretrvávajúce problémy vidíte pri vnímaní možností OOH a DOOH na strane klientov?

Naše OOH nosiče sú klientmi dlhodobo oceňované pre svoju kvalitu, dostupnosť a možnosť jednoduchej a jasnej prezentácie. Niektorí by ocenili rýchlejšiu merateľnosť efektu, na ktorú si zvykli v online priestore.

01 - Modified: 2025-11-05 15:36:17 - Feat.: 0 - Title: OUT & IN Door 2025: Kreativita v OOH sa oplatí 02 - Modified: 2025-11-07 08:35:39 - Feat.: 0 - Title: OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu 03 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: 0 - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)
01 - Modified: 2025-11-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach: DOOH sa stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu 02 - Modified: 2025-11-12 08:00:00 - Feat.: - Title: In-store médiá vstupujú do éry dát a personalizácie 03 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa) 04 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 05 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 08:44