Čo by ste označili za top udalosti roka 2025 vo vašej spoločnosti?
V roku 2025 nám vernosť našich stálych klientov opäť potvrdila, že náš spôsob komunikácie a individuálne plánovanie reklamných kampaní sú dôležitým faktorom pre efektívnu kampaň, a teda spokojného klienta. Samozrejme, zároveň sme s nadšením sledovali prílev nových klientov, ktorí tento formát reklamy začínajú považovať za zásadný prvok svojho marketingu. Opätovne sa nám podarilo podporiť mnohé krásne kultúrne projekty, ako je Krištáľové krídlo a pod.
Čím je vaša spoločnosť špecifická na trhu, aká je jej konkurenčná výhoda?
Naša spoločnosť si od svojho počiatku zakladá na dobrých vzťahoch a komunikácii. Naše dlhoročné a stabilné miesto na trhu s médiami nám poskytuje mnoho cenných skúseností, ktoré pretavujeme do každého jedného projektu. Zakladáme si na kvalitnom profesionálnom naplánovaní a spracovaní kampane tak, aby mala pre klienta zmysel, aby zasiahla jeho cieľovú skupinu a čo najviac podporila myšlienku, ktorú potrebuje odprezentovať. Každý jeden projekt berieme s náležitým nasadením tak, aby klienta utvrdil vo význame tejto formy reklamy a podporil tak ďalšiu spoluprácu na ďalších projektoch do budúcnosti.
V čom vidíte najväčšie príležitosti na rozvoj vašej spoločnosti v nasledujúcom období?
Z našej strany je vízia obnoviť viac komunikáciu s klientmi, aby sme im mohli odovzdať všetky naše odborné skúsenosti a pomohli im tak plánovať čo najúčinnejšie reklamy. Vo svete reklamy sa totiž vytráca jednoduchosť a štandardná persóna cieľovej skupiny je zahltená a stratená v online svete, ktorý je riadený svojimi pravidlami a v konečnom dôsledku obmedzuje klienta v jeho spotrebiteľskom rozhodovaní. OOH reklama je jednoduchá forma reklamy a jej zásah je neselektívny s jasnou myšlienkou pre každého.
„Vo svete reklamy sa vytráca jednoduchosť a štandardná persóna cieľovej skupiny je zahltená a stratená v online svete, ktorý je riadený svojimi pravidlami a v konečnom dôsledku obmedzuje klienta v jeho spotrebiteľskom rozhodovaní.“
Aké nové služby alebo oblasti kompetencií plánujete rozvíjať v najbližšej budúcnosti?
Neustále sa optimalizujú predovšetkým interné procesy, aby bol celý proces čo najjednoduchší a pre klienta čo najmenej zaťažujúci.
Zároveň sme si vedomí zodpovednosti v rámci profesionálnej branže budovať povedomie o OOH reklame ako o jednom z najtradičnejších a zároveň vysoko efektívnych komunikačných kanálov.
Ako sa mení pomer preferencií klientov pre OOH vs. DOOH?
Keďže nedisponujeme DOOH formátmi, nevieme objektívne posúdiť preferencie klientov, v každom prípade má každý formát svoje výhody. Výhodami OOH je stabilita reklamy v určitom časovom období, ktorá je vyhradená len pre jedného klienta, ktorý však, samozrejme, môže vizuál meniť podľa potreby a zvýšiť tak množstvo informácií, ktoré potrebuje odpromovať.
Mení rastúci tlak na udržateľnosť záujem klientov o ekologické riešenia?
Ekologické aspekty reklamy závisia od rôznych parametrov a OOH či DOOH reklama ide v súlade s modernými trendmi tak, aby podporili tento trend udržateľnosti. Samozrejmosťou je snaha o optimalizáciu všetkých postupov, aby mala naša podnikateľská činnosť čo najmenší ekologicky negatívny dosah.
Menia technologické inovácie a AI profil a model fungovania vašej agentúry?
Technologické inovácie a AI nám slúžia predovšetkým na zefektívnenie celého procesu práce, od plánovania reklamy cez výber reklamných nosičov, návrh kampane až po jej realizáciu.
Aké najväčšie pretrvávajúce problémy vidíte pri vnímaní možností OOH a DOOH na strane klientov?
Naše OOH nosiče sú klientmi dlhodobo oceňované pre svoju kvalitu, dostupnosť a možnosť jednoduchej a jasnej prezentácie. Niektorí by ocenili rýchlejšiu merateľnosť efektu, na ktorú si zvykli v online priestore.

