Novinku ako prvá vyskúšala agentúra TRIAD.
Facebook spustil novinku 3D postov. Uverejnené obrázky si odteraz môžete poobzerať z každej strany a uhlu.
Dokonale to využila spoločnosť LEGO, ktorej modely vidieť v 3D verzii je naozaj zaujímavé.
Novinky sa okamžite chopila aj agentúra TRIAD, ktorá do 3D verzie prerobila ich firemného invadera. Trojitý rittberger neostal sám. A Uškatcovi Tónovi z O2 tiež dopriala 3D podobu. Oživila ho teda nie len v televízii, ale už aj Facebooku.
Dôležitou informáciou je, že post sa zatiaľ nedá boostovať, teda ho nie je možné využiť ako reklamný formát. Ak sa chcete inšpirovať a takýto post vytvoriť, pozrite si návod ako na to od TRIADu.
01 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN
02 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD
03 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu
04 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC
05 - Modified: 2025-03-31 09:39:42 - Feat.: - Title: TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri