Popularita Facebookových skupín čím ďalej tým viac rastie. Dokazujú to aj čísla, skupiny využíva viac ako miliarda používateľov. Počet sledujúcich vzrástol aj kvôli tomu, že sa znižuje organický dosah príspevkov a tak sa ľudia z hlavného feedu presúvajú do novo-vytvorených skupín. Stránky meniace sa na skupiny si vedia zaistiť síce menší počet followerov, ale zato viac zainteresovaných ľudí.
Admini si tvoria prostredníctvom skupín komunity, v ktorých uverejňujú vlastný obsah. Facebook po istom období dostáva sťažnosti ohľadom toho, že admin takejto skupiny vynaloží svoj čas a energiu, ale nedostane za to žiadne peniaze.
Facebook zaviedol niečo ako predplatné v skupine. Nový model, ktorý umožní používateľom prístup k exkluzívnemu obsahu, pokiaľ si za to zaplatia. Poplatky sa budú pohybovať od 4,99 až 29,99 amerických dolárov mesačne. Nástoj je zatiaľ v testovacej funkcii, dostupný by mal byť pre operačný systém iOS a Android.
Predplatné vraj má podporiť adminov v tvorbe vlastného obsahu. Spoločnosť tvrdí, že pritom nejde o zarábanie peňazí, ale o investíciu, ktorá sa v komunite vráti používateľovi v podobe kvalitnejšieho obsahu.
Naopak však Facebook potvrdil, že predplatné skupín tvorí nový kanál jeho príjmov. Počas testovacieho obdobia si na podiel nebude nárokovať, ale po určitom období si vezme 15- 30%.