Shutterstock
StoryEditor

KANTAR vo Veľkej Británii zvíťazil v tendri pre meranie sledovanosti televízie

11.06.2021, 14:05
Autor:
redred
Nové meranie bude poskytovať sledovanosť na „štyroch obrazovkách“ – televízoroch, tabletoch, počítačoch a smartfónoch.

BARB, britská rada pre meranie sledovanosti televízie, dnes oznámila, že spoločnosť Kantar, svetová spoločnosť v oblasti dát, výskumu a poradenstva, získala kontrakty na ďalšie poskytovanie merania sledovanosti miliardovému televíznemu priemyslu vo Veľkej Británii.

Uzavretie nových zmlúv je výsledkom súťaže v tendri. Spoločnosť Kantar posilnila svoj záväzok voči asociácii BARB poskytovať služby zlatého štandardu, t.j. komplexné meranie toho, čo ľudia sledujú, a to na širokej škále platforiem.

„Dnešné oznámenie podčiarkuje dlhodobý záväzok britského televízneho a reklamného priemyslu k nezávislému, objektívnemu a transparentnému meraniu audiencie," uviedol Justin Sampson, výkonný riaditeľ BARB. 

„Spolupráca s BARB je jedným z najprestížnejších kontraktov na meranie sledovanosti na svete. Tím Kantaru sa teší na nadviazanie na naše dlhodobé partnerstvo so spoločnosťou BARB a taktiež sme si istí, že budeme naďalej napĺňať potreby britského televízneho priemyslu,“ uviedol Adam Crozier, predseda predstavenstva spoločnosti Kantar.

Reprezentatívny panel so 7 000 domácnosťami predstavuje nárast o 40 percent oproti jeho súčasnej veľkosti a bude vôbec najväčším nárastom reportovanej vzorky od vzniku BARB. Najnovšia technológia merania sledovanosti – Kantar People Meter 7, sa nainštaluje do panelových domácností spolu s existujúcim zariadením Kantar Focal Meter a bude poskytovať meranie sledovanosti na „štyroch obrazovkách“ – televízoroch, tabletoch, počítačoch a smartfónoch.

Integrované riešenie spoločnosti Kantar ponúka potenciál pre sekundové meranie, meranie dynamickej reklamy a rozšírené možnosti reportovania oneskorenej sledovanosti. Dokáže tiež zapracovať akékoľvek nové platformy alebo zariadenia, na ktorých možno sledovať obsah. Zároveň zahŕňa možnosť reportovať ratingy a sledovanosť na agregovanej úrovni pre streamovacie služby ako sú Netflix, Amazon Prime Video a Disney +.

Spoločnosť Kantar uzavrela v roku 2021 viacero kontraktov – od rozšírenia crossmediálneho merania v Brazílii a Kanade, nasadenia Kantar People Meter 7 na niekoľkých európskych trhoch vrátane Slovenska, až po riešenie merania konzumácie všetkých médií, prebiehajúce v Holandsku. Viac sme o ňom písali v tomto článku:

01 - Modified: 2021-06-03 08:52:10 - Feat.: 0 - Title: Slovenská reklama Kozel patrí podľa Kantaru medzi top 15 reklám sveta 02 - Modified: 2021-04-22 08:18:21 - Feat.: 0 - Title: Influenceri na sociálnych sieťach. Nový nástroj umožňuje značkám sledovať ich komunikáciu 03 - Modified: 2021-02-03 08:26:30 - Feat.: 0 - Title: Víťazom tendra na meranie sledovanosti televízií je Kantar 04 - Modified: 2018-09-26 19:11:52 - Feat.: 0 - Title: Firmy posilňujú sponzoring. Nevedia však, či sa im oplatí
01 - Modified: 2023-10-06 11:37:21 - Feat.: - Title: Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky? 02 - Modified: 2023-08-15 11:04:06 - Feat.: - Title: Kantar BrandZ: Najhodnotnejšie značky sveta sú Apple, Google a Microsoft 03 - Modified: 2023-07-21 12:27:05 - Feat.: - Title: Swappie v novej kampani s Benom Cristovaom podporuje myšlienku repasovania smartfónov 04 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 05 - Modified: 2023-06-14 12:26:54 - Feat.: - Title: Poznáme najhodnotnejšie značky sveta. Víťaz rebríčka je rovnaký ako vlani
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:02