Televízie postupne prechádzajú na programové štruktúry pre silnú jesennú sezónu. Markíza minulý týždeň odštartovala novú sériu Búrlivého vína.
Búrlivé víno sa v pondelok s prvou premiérovou časťou po lete stalo najsledovanejším programom týždňa. Zaujalo 356 tisíc divákov vo veku 12-54 rokov (podrobne sa tomu venujeme v samostatnej správe).
Markíza odvysielala aj najsledovanejšiu akvizíciu týždňa, nedeľný film Ostreľovač (Shooter) s 298-tisícovou sledovanosťou (rating 9,2 %, share 27,2 % v 12-54).
Televízia Markíza dosiahla minulý týždeň celodenný podiel 23,7 % a prime-timový 27,8 % v 12-54. Oproti predošlému týždňu celodenne klesla o dve desatiny bodu, kým v hlavnom vysielacom čase si polepšila o 1,5 bodu.
Na Doma štartovala nová telenovela Feriha: jej ratingy sú zatiaľ pod 2 % a maximálny trhový podiel bol minulý týždeň 9,0 % s neskoršou štvrtkovou epizódou.
Dajto malo 4,3/4,1 %, Doma 3,8/3,3 % a skupina CME ako celok 31,8/35,1 %. Znamená to medzitýždenný pokles o pol bodu a prime-timový nárast o viac než bod.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Búrlivé víno | Pondelok 18.8.2014 , 20:28 | 356 tisíc | 10,9 % | 33,4 % |
2. | Búrlivé víno | Štvrtok 21.8.2014 , 20:29 | 328 tisíc | 10,1 % | 30,2 % |
3. | Televízne noviny | Nedeľa 24.8.2014 , 19:00 | 328 tisíc | 10,1 % | 35 % |
4. | Búrlivé víno | Streda 20.8.2014 , 20:30 | 325 tisíc | 10 % | 30,1 % |
5. | Búrlivé víno | Utorok 19.8.2014 , 20:28 | 321 tisíc | 9,8 % | 30 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Tajný agent | Pondelok 18.8.2014 , 20:15 | 80 tisíc | 2,4 % | 8 % |
2. | Z nuly hrdinom | Utorok 19.8.2014 , 20:15 | 69 tisíc | 2,1 % | 6,7 % |
3. | Do útoku | Streda 20.8.2014 , 20:14 | 68 tisíc | 2,1 % | 6,5 % |
4. | Krvavá pomsta | Streda 20.8.2014 , 22:05 | 57 tisíc | 1,8 % | 8,9 % |
5. | Kráľ zabijakov | Štvrtok 21.8.2014 , 20:14 | 56 tisíc | 1,7 % | 5,4 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Náhodné stretnutie | Nedeľa 24.8.2014 , 20:00 | 63 tisíc | 1,9 % | 5,6 % |
2. | Feriha | Streda 20.8.2014 , 21:27 | 62 tisíc | 1,9 % | 6,4 % |
3. | Feriha | Utorok 19.8.2014 , 21:28 | 62 tisíc | 1,9 % | 6,7 % |
4. | Feriha | Štvrtok 21.8.2014 , 21:28 | 59 tisíc | 1,8 % | 6,1 % |
5. | Feriha | Streda 20.8.2014 , 22:31 | 55 tisíc | 1,7 % | 8,7 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj získala s troma stanicami okrem Senzi súhrnný podiel približne 22,2 % v 12-54 celodenne a 24,2 % v prime-time. Celodenne si udržala výkony spred týždňa, v prime-time mala o približne 1,5 bodu menej. Vtedy ešte totiž nespustila Panelák - ten štartuje až tento týždeň.
Televízia Joj mala podiely 15,5/18,2 %, medzitýždenne rástla celodenne a klesala v prime-time. Jej najúspešnejším programom bolo nedeľné Najlepšie Počasie s 312-tisíc mladými divákmi (rating 9,6 %, share 26,4 %).
Plus vďaka akvizíciám, predovšetkým víkendovým večerným filmom a kriminálkam CSI počas pracovného týždňa, získala 4,3/4,6 %.
Wau mala share 2,4 % celodenne a 1,4 % večer.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Joj v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Najlepšie Počasie | Nedeľa 24.8.2014 , 20:31 | 312 tisíc | 9,6 % | 26,4 % |
2. | Šport | Nedeľa 24.8.2014 , 20:17 | 288 tisíc | 8,9 % | 25,5 % |
3. | Veľké Noviny TV Joj | Nedeľa 24.8.2014 , 19:30 | 269 tisíc | 8,3 % | 26,2 % |
4. | Šport | Sobota 23.8.2014 , 20:15 | 242 tisíc | 7,4 % | 28,4 % |
5. | Najlepšie Počasie | Pondelok 18.8.2014 , 20:28 | 235 tisíc | 7,2 % | 24,2 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Plus v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Za nepriateľskou líniou | Sobota 23.8.2014 , 20:14 | 92 tisíc | 2,8 % | 9,6 % |
2. | Láska na celý život | Nedeľa 24.8.2014 , 20:30 | 70 tisíc | 2,2 % | 5,8 % |
3. | Dr. Dolittle 4 | Piatok 22.8.2014 , 20:45 | 64 tisíc | 2,0 % | 6,6 % |
4. | C.S.I.: Kriminálka Miami | Utorok 19.8.2014 , 21:41 | 63 tisíc | 1,9 % | 7,1 % |
5. | C.S.I.: Kriminálka New York | Štvrtok 21.8.2014 , 21:46 | 57 tisíc | 1,8 % | 6,3 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Wau v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Nákupné maniačky | Sobota 23.8.2014 , 15:13 | 32 tisíc | 1,0 % | 8,5 % |
2. | Nákupné maniačky | Štvrtok 21.8.2014 , 18:03 | 28 tisíc | 0,9 % | 4,7 % |
3. | Nákupné maniačky | Štvrtok 21.8.2014 , 22:13 | 27 tisíc | 0,8 % | 3,6 % |
4. | Nákupné maniačky | Sobota 23.8.2014 , 16:07 | 26 tisíc | 0,8 % | 6,8 % |
5. | Nepriatelia | Nedeľa 24.8.2014 , 15:21 | 26 tisíc | 0,8 % | 3,6 % |
V širšej cieľovej skupine 12+ verejnoprávna RTVS s dvoma kanálmi obsadila 10,9 % trhu celodenne a 12,9 % v hlavnom vysielacom čase. Oproti predošlému týždňu to znamená pokles: celodenne o 0,6 bodu, v prime-time o 2,2. Jednotka mala 8,4/10,2 %, Dvojka 2,5/2,7 %.
Na Jednotke dominoval šport, top programami boli nedeľné Góly - body - sekundy a zápas Ligy majstrov Slovan Bratislava – BATE Borisov v stredu. Naj dedinka Slovenska získala menej než 15-percentný podiel v 12+, išla v konkurencii klasickej českej komédie Slunce, seno a pár facek na Markíze.
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | Góly - body - sekundy | Nedeľa 24.8.2014 , 19:49 | 6,4 % | 15,5 % |
2. | Liga majstrov Slovan - Borisov 1. polčas | Streda 20.8.2014 , 20:39 | 6,1 % | 14,5 % |
3. | Liga majstrov Slovan - Borisov 2. polčas | Streda 20.8.2014 , 21:46 | 5,8 % | 17,4 % |
4. | Naj dedinka Slovenska | Piatok 22.8.2014 , 20:20 | 5,6 % | 14,9 % |
5. | Góly - body - sekundy | Štvrtok 21.8.2014 , 19:51 | 5,5 % | 15,5 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dvojky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | FC Spartak Trnava - FC Zurich 1. polčas | Štvrtok 21.8.2014 , 20:11 | 4,2 % | 10,2 % |
2. | FC Spartak Trnava - FC Zurich 2. polčas | Štvrtok 21.8.2014 , 21:15 | 4,1 % | 10,2 % |
3. | FC Spartak Trnava - FC Zurich - štúdio | Štvrtok 21.8.2014 , 21:04 | 2,6 % | 6,0 % |
4. | Farmárska revue | Nedeľa 24.8.2014 , 9:12 | 1,6 % | 12,0 % |
5. | Na vysokej skale | Nedeľa 24.8.2014 , 10:51 | 1,6 % | 8,0 % |
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (34. týždeň, celodenne)
Markíza | 23,7 % | - 0,2 |
Joj | 15,5 % | + 0,3 |
Plus | 4,3 % | - 0,2 |
Dajto | 4,3 % | - 0,1 |
Doma | 3,8 % | - 0,2 |
Wau | 2,4 % | 0 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (34. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,4 % | - 0,8 |
Dvojka | 2,5 % | + 0,2 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 35. týždni:
- štart seriálu Panelák na Joj
- Talk show Jana Krausa v stredu na Joj s novými jesenný epizódami vysielanými v rovnaký deň ako na Prime
- Liga majstrov v stredu na Jednotke
- štart reality šou Farma vo štvrtok na Markíze
- vo štvrtok večer na Dajto zápas FC Zürich - Spartak Trnava o postup do hlavnej súťaže Európskej ligy UEFA
- sviatočný deň v piatok 29. augusta, iné programové štruktúry a iné správanie sa divákov (absencia slovenských seriálov na Markíze a Joj a šou na Jednotke)
- v sobotu na Jednotke nepôjde Pošta pre teba, ale Moje povstanie.sk
- v nedeľu na Doma Hitovica
Viac informácií o sledovanosti:
- správa Stratégií k pondelku: Búrlivé víno je späť. S akou sledovanosťou sa vrátilo
- tlačová správa Markízy k pondelku: Búrlivé víno sa vrátilo ako jednoznačný trhový líder
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko