Prvé oficiálne číslo predaja nového ženského magazínu Evita, sú známe. Z úvodného vydania na titulnej strane so šéfredaktorkou Evou Evitou Urbaníkovou, sa predalo 27 867 kusov. V prípade, že by sa tento trend predaja potvrdil aj v ďalších mesiacoch, Evita by sa stala tretím najpredávanejším ženským glossy magazínom na Slovensku. Ocitla by sa za mesačníkmi Emma a Eva, pred Madam Evou. Predaj Madam Evy sa podľa dát ABC SR za prvé tri vydania v tomto roku pohyboval od 16 532 kusov – do 25 209 kusov.
„Pre vydavateľstvo, je to pozitívna správa,“ povedal Vladimír Mužík, šéf slovenskej Mafry. „Máme za sebou veľa práce, avšak veľa nás ešte čaká. Rád by som sa takto poďakoval redakcii za dobrú prácu.“
„Uvedomujem si, že vydavateľstvo Mafra Slovakia spustilo odvážny projekt s dobrou značkou a urobili všetko preto, aby sa nový magazín dostal do povedomia,“ povedal Štěpán Košík, predseda predstavenstva českého a slovenského mediálneho domu. „Ale to je len začiatok. Uvidíme, ako sa projekt bude vyvíjať aj ďalej. Prirodzene, že všetci chceme, aby sa mu darilo.“
Mesačník Evita spustila Mafra Slovensko na trh koncom apríla. Šéfredaktorkou sa stala Eva Evita Urbaníková. Pre vydavateľstvo to je prvý samostatne predajný lifestylový titul.
Takto Evita vstúpila na trh:
- 17. marec: Evita má svoj časopis
- 8. apríl: Magazín Evita prichádza už koncom apríla
- 23. apríl: Svetová premiéra: Takto vyzerá nový magazín Evita
- 24. apríl: Evita oficiálne vstúpila na trh (fotogaléria)
Zdroj: red